niet over balken heen willen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 00:00

in het geval van NatalieW snap ik het ook niet echt, maar als ze ervoor gefokt zijn zullen ze toch wel aanleg hebben Tong uitsteken

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:32

Zoek eerst een de rede, is je paard bang, eigenwijs of heeft het een slechte ervaring met springen. Je paard is ook nog jong wat ik begrijp. Geef je paard, rustig de kans om het springen te leren, niet meteen met zwepen, bezems ed. Misschien heeft ze paard ook gewoon moeite met springen, zoek eerst die reden van het niet springen.
Of ga springlessen volgende
succes!

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 13:50

kniekjuh schreef:
Op een profesionele springstal waar ze paarde opleiden tot S springen?? sinds wanneer bestaat dat??

Ze had het over een duitse spingstal.
zwaar = schwer Dus Z in nederland betekend S in duitseland.
Eerst even nadenken voordat je commetaar levert Knipoog

kniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:23

Jaa halloo ik leef nie in duitsland he stef!! maareuh.. dr zei net iemand.. lusitano geloof ik.. en die zei waarom ze un paard perse wille late springe met bezem.. moet je goed leze!! ik zeg dat ze het kei leuk vinde enzo maar gwoon nog nie zo snappe zn achterhand op te tille en ze hebbe de aanleg van hier tot tokyo dussuh..

kniekjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 16:24

of had je nou over die pony of over mijn bezem verhaal?? sorry als je het over die pony had want dan snap ik ut ook.. had verkeerd geleze

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 17:29

zegt ur hier een wa over goed lezen zeg... Tong uitsteken
da van da duitsland was nie het moeilijkste van de wereld he..
en nie zo opscheppen over onze manege he >;) gebeuren ook zat foute dingen (waaronder die bezem Scheve mond )

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-04 20:14

al hebben ze goede ouders dan kunnen ze nog een paard worden die niet wil of kan springen en de dr geen plezier aan beleeft, dus over dat fokken is onzin