Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:springen is niet anders als dresuren met wat hindernissen ertussen.
is je basis in orde, heb je helemaal geen andere bitten nodig.
Daar ben ik het helemaal mee eens, is de basis in orde dan is de rest ook in orde.
Alize schreef:Ik denk dat je gerust een pessoa-bitje mag gebruiken, als je alle andere dingen geprobeerd hebt! Mits goed gebruik natuurlijk! Zet het bitje ook niet direct op het strafste en laat je goed inlichten in de winkel ( verschillende diktes,meer of minder ringen...)
Zorg ervoor dat je niet in zijn - haar mond hangt voor , tijdens en na de sprong!
Veel succes
wees echt heel voorzicht als TequilaRos schreef:Een pessoa bit is een bit wat bestaat uit meerdere ringen (zie foto) en heeft een hefboomwerking. Het bit kan behoorlijk sterk inwerken op de mond. Ikzelf ben er geen voorstander van, maar als je alles al geprobeerd hebt en je instructrice raad het je aan....tja wie ben ik dan.
Voor bandageren kan je beter iemand vragen dan het zo uit te leggen. Door doen leer je!!
Nog ff plaatje pessoa bit; kan je een indruk krijgen:
[image]