Paard kent de weg!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:29

Ik denk dat jou haflinger gewoon ontzettend eigenwijs is ( dat zijn heeeel veeel haflingers). Je ziet wel vaker dat haflingers dit gedrag vertonen. Jouw paard is het 1 keer gelukt en heeft het gewonnen. De grap is om de confrontatie niet uit de weg te gaan en dan mag je best een beetje streng zijn hoor, jij moet nu eens een keer gaan winnen.

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 19:39

Wat ik zou doen:
Als je haar echt niet terug krijgt tot stal, bij stal omdraaien en terug rijden naar waar je vandaan komt. Op een gegeven moment heeft ze dan echt wel door dat het geen zin heeft om naar huis toe te rennen, want dan moet ze toch alleen maar weer terug.

Banja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 21:45

dat heb ik al eens geprobeerd, maar daar werd ze harstikke wild en vervelend van. Ik heb nou de laatste tijd gewoon heel vaak een buitenrit gemaakt, en zelf bepaald dat we gingen draven, en wanneer we weer stopten, en daarna ging het steeds beter, de laatste paar x dat ik een buitenrit heb gemaakt is het al goed gegaan.. nou nog zo volhouden Lachen