welke manier?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:13

of het heeft te maken met het vroege ochtenduur... Gaaaap

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:17

Ik denk inderdaad dat veel mensen dat nog niet begrijpen. Over het algemeen wordt er ook vaak niet zo technisch in woorden les gegeven. Dus ik bedoel dat er vaak niet zo duidelijk wordt uitgelegd waarom je iets doet en wanner je iets doet. Maar vauit onze visie hebben we de bewegingen logisch inzichtelijk gemaakt. Dan begrijp je zelf ook heel goed wat je aan het doen bent en kan je ook beter voelen en interpreteren wat er onder je gebeurd. Het oplossen van problemen is dan relatief eenvoudig. Want alle problemen zijn op te lossen hoor!!! Echt overals is een logische verklaring voor te vinden.

Nou zo vroeg is het toch niet?

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:21

Aqua8horse schreef:
Ik denk inderdaad dat veel mensen dat nog niet begrijpen. Over het algemeen wordt er ook vaak niet zo technisch in woorden les gegeven. Dus ik bedoel dat er vaak niet zo duidelijk wordt uitgelegd waarom je iets doet en wanner je iets doet. Maar vauit onze visie hebben we de bewegingen logisch inzichtelijk gemaakt. Dan begrijp je zelf ook heel goed wat je aan het doen bent en kan je ook beter voelen en interpreteren wat er onder je gebeurd. Het oplossen van problemen is dan relatief eenvoudig. Want alle problemen zijn op te lossen hoor!!! Echt overals is een logische verklaring voor te vinden.

Nou zo vroeg is het toch niet?

Tot dusver heb ik de logische verklaringen aardig op een rijtje en ik vind ook dat alles is op te lossen.

het is nu 9:15 en heb nog geen cafeine in mijn lichaam gehad Haha!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:38

Dat is het OK dan! En dat moet je zien vast te houden of uit te breiden! Dat heb je nodig om het uiterste uit je paard te kunnen halen en heerlijk zie onderschrift...

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:40

Leo_American schreef:
En het zadel past wel, alleen ligt ie gewoon verkeerd.

Hierin ga ik met Cassidy mee... Ook lijkt het zadel erg klein? Op je paardje maar ook voor jou zeg maar.

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 21:33

mijn zadel schuift heel erg,
sinds die dat doet,
is mijn paard ook niet lekker in zijn hals,
ik ben al op zoek naar een ander zadel,
dus doe dat aub ook ! dat zal echt veel schelen hoor !!

CaroleKlomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 08:01

Dat is eigenlijk heel logisch Saskia9! Maar gelukkig onder zie jij het probleem OK dan! En zoek je niet direct zoals zovelen helaas (vaak onbewust!!!) de oorzaak bij het paard. Of grijpen naar een hulpteugel......