vind ik al lang zat ,met lessen toch zeker wel net een uurtje maar dan stap ik ook veel.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ze is heel klierig. Vandaag had ze het heel goed gedaan dus zijn we met 20 minuten al gestopt.
), de andere keer ben ik een uur intensief bezig.. Ligt eraan wanneer ze moe is, hoe fijn ze te rijden is, hoe snel ik haar los heb, wat ik de dag ervoor heb gedaan.. 
), dus wordt het rondje al gauw wat kleiner.. Soms ga ik ook alleen maar naar buiten om haar even lekker uit te laten rennen in een stukje rengalop en dan daarna lekker uitstappen.. 
ellepel schreef:geen echt probleem, maar wel een belangrijke vraag:
hoe lang zit jij op je paard?
als ik in de bak train, rijd ik nooit langer dan 30-40 minuten.
met een buitenrit ben ik ongeveer 1 a anderhalf uur weg..
en waarom rijd je zo lang of juist kort?
ik vind zo'n half uur in de bak werken lang genoeg, zelf sport ik ook liever niet langer dan een half uur..![]()
alvast bedankt!
Die heeft zo`n goede conditie die dat makkenlijk aankan
Dus beide paardjes zijn heel verschillend, en met de Haflinger ben ik dus ook eerder klaar

Ineke2 schreef:Wahaha als ze moe zijn dan lukt juist niks meer...
Ik ben van mening dat als je ze eerst moe moet rijden vóórdat je voor elkaar krijgt wat jij wil, dat je zelf iets fout doet.
Ik rij zelf tussen een half uur en een uur in de bak...buiten meestal zo'n 1,5 uur.