Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bonny4life schreef:ik had het ook met me vzh zadel, maar ik wil mijn pony egt niet verkopen.. voor geen goud, ga haar volgend jar laten dekken enzo, ik ga dressuur starten, ik rijd met springzadel omdat dit zadel haar lekker ligt en ze zo'nmoeilijke rug heeft! xxx
runningkawa schreef:Zijn je beugels niet te lang?
Een gaatje korter kan soms net genoeg zijn om je benen stiller te houden omdat je makkelijker druk op je beugels kunt houden en je net een cm hoger uit het zadel kan komen.
Zeker in een springzadel is beugels op dressuurmaat niet fijn.
germie schreef:
En verder nog iets: een slechte houding is maar 1 punt in de proef, hou dat in je achterhoofd. Als je verder alles netjes uitvoert krijg je je winstpunt wel.
Bonny4life schreef:ik wil mijn beesie egt niet verkopen.. ik ben wel lang maar niet overdreven, ik wil gewoon lekker blijven rijden met dr en dit jaar dr laten dekken. denken meer mensen dat ik n paard aan moet schaffen? vandaag ging de les wel beter maar toch als er iets wel goed gaat, kan er geen complimentje af.. das toch ook niet leuk?