of dit:
Ik weet het wel
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Samsam schreef:Nee Annetje,
Ik vind die eerste foto echt niet "mooier" hoor Anouk, maar dan nog, moet je nu maar dan ophouden met rijden, of verdien je nu minder punten te krijgen ofzo? Ik snap niet precies wat dat "mooier" je op moet leveren aangezien het geen schoonheidswedstrijd is!
dus ga ik vrolijk verder met rijden.
Jolynn schreef:Het is belangrijker hoe je rijdt dan hoe zwaar jij bent.
Ik persoonlijk zie liever een zwaarder persoon lekker rijden zonder dat het paard in zijn beweging gestoord word, dan iemand die lichter is en niet kan rijden.( bonken in het zadel en trekken in de mond bijv.)

SdaphneS schreef:ik vind niet dat je te zwaar bent hoor
een paard kan een mens gemakkelijk dragen

maykie schreef:Je bent absoluut niet te zwaar voor deze pony, lekker blijven rijden!!! En over je stelling: Het is onzin dat een dun mens met lange benen netter kunnen zitten. Dikkere mensen met kortere benen kunnen dat ook, alleen is het een ander gezicht. Ik vind niet dat een jurylid hierover iets kan zeggen.
Anoukie schreef:Tja wat staat mooier:
[image]
of dit:
[image]
Ik weet het wel!
pharagirlke schreef:dít vind ik niet kunnen. Sorry
jij neemt een foto uit profiel van een bokker (weetniet welke) en zegt dat je die bokker niet mooier vind zitten dan jou!
das het toppunt van arrogantie!
je zit zelf ook niet zo super op je paard trouwens
maar zoals ik al zei ik vind de tweede foto mooier
niet dat je paardje niet loopt hoor.
En ik vind het om eerlijk te zijn niet mooi. Ik ben ook afgevallen omdat ik vind dat ik niet topzwaar op een paard kan zitten. Het is wel spórt en als we een hele dikzak in een strak broekie op een racefiets zien zitten kijken mensen ook om, dus vind ik het hypocriet om te doen alsof het met paardrijden niets uit moet maken. Juist wel, want je hebt met een paardenrug te maken! Bovengenoemde amazone zit zeker niet erg stabiel in het zadel, iets wat ik absoluut vaker zie bij dikke mensen (ik heb het niet over even wat dikkere bovenbenen, vind bovenstaande foto's allebei prima, de onderste amazone is helemaal niet dik!!!). En áls je dan gaat hobbelen in het zadel scheelt het echt wel als je 40 kilo zwaarder bent! 
pharagirlke schreef:Maar zij zit er gewoon niet goed op.
Misschien dat het beter kan..(als je Anky ziet
) maar in die foto zit ze wel goed hoor...weet niet hoe jij op je pony zit
maar als je dit slecht of niet goed vindt, heb je volgens mij alleen naar de grandprix ruiters zitten kijken ofzo....Geloof me, ik heb veel slechter gezien........