In bak reageert ze niet op mn binnenbeen (l en r)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:47

hey ik weet niet als dit ergens opslaat wat ik nu ga zeggen maar kan het proberen Tong uitsteken

hoelang heb je dr onder het zadel dan?? Heeft ze eerder wel gereageerd op je been??

Kent ze de hulpen van je benen wel?!

Buiten om bankjes heen kan makkelijker gaan omdat ze kijkerig is en een bankje ofzo van dichtbij naast is heel interesant... misschien vind ze die wel een beetje eng en buigt ze daarom zo makkelijk..

MAAR....

het kan ook gewoon gedonder wezen en dat ze te lui en te eigenwijs is Tong uitsteken ik ben ook geen helderziende ofzoiets

succes..

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:10

Het is echt gewoon gedonder en gebruik maken van haar kwaliteiten (bokken, staken, steigeren). Over een tijdje zal ik jullie weer op de hoogte gaan brengen over haar gedrag daar we nu hier zijn begonnen met lessen. En ik kan zeggen dat ik de eerste les wel kon janken. Wat een onaardige harde instructeur, niets was er goed aan Serval of aan mij. Te groot hoofd, te korte benen, slecht zadel, sjabrak lag niet goed, hoofdstel stond haar niet en ga zo maar door. Tjonge dat heb ik nooit eerder meegemaakt. 1 ding vond hij wel super aan haar.....haar bokken en het gebruik van dr lichaam en mn mooie zit....... Verward Ben benieuwd hoe les 10 over een tijdje gaat.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:12

Van wie heb je les. Ben wel benieuwd eigenlijk.

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 21:22

Hoi Josien, Jaap heet hij. Dat is alles wat ik tot nu toe weet. Er zijn een hoop mensen bij de vereniging die een hoge pet van hem hebben. Ik ben er nog niet over uit.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:53

Aan Jaap heb ik niet zo veel hé.

Het is moeilijk om een goede les gevener te vinden om jouw probleem te kunnen oplossen.

Succes dan maar.

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-04 22:35

Kalm aan Josien. Zoals ik je zei dat is alles wat ik TOT NU TOE WEET. Ik kom er vanzelf achter en als zijn methode niet werkt dan kijk ik verder naar een ander . Niet geschoten is altijd mis ik ben niet onder de indruk van een instructeur met een grote mond of slechte dag. (Het kan ook zijn dag niet zijn geweest (of dagen)). Probeer je niets weet je niets. Zo simpel werkt het nu voor mij er gaat immers niets verloren als zijn methode niet werkt ik heb er dan hooguit meer ervaring bij wat betreft het niet werken van die betreffende methode bij Serval.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:47

Haha zo bedoelde ik het niet. Het is inderdaad niet verkeerd om het te proberen enkele lessen. Verpesten zijn hij haar toch niet snel, omdat ze dan direct protesteert. Kijk zo moeten nu eigenlijk alle paarden wezen.

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 12:02

josien schreef:
Haha zo bedoelde ik het niet. Het is inderdaad niet verkeerd om het te proberen enkele lessen. Verpesten zijn hij haar toch niet snel, omdat ze dan direct protesteert. Kijk zo moeten nu eigenlijk alle paarden wezen.

Als alle paarden zo zouden zijn dan is zij mijn laatste paardje....hahaha. Ik heb het een tijdsbestek gegeven van zo'n pak hem beet 2 maanden als ik dan geen (duidelijke) vooruitgang zie dan gaan we door naar een volgende methode.

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 12:33

Ze hoeven natuurlijk niet allemaal zo te reageren als jouw paard natuurlijk.

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-04 13:00

En dan nog al zouden ze het wel doen dan nog is mijn verslaving te ver heen om ooit nog af te kunnen kicken ! Kwijl Kwijl Kwijl

josien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:17

Haha, paarden is net als drugs. Je komt er niet vanaf ook al wil je het.