Zorg eerst maar eens dat jij je paard helemaal onder controle hebt en denk er dan nog maar eens over na of je buiten gaat rijden...
Indd, lekker lesgeefmens heb je dan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
leida schreef:halloo als we het niet buiten in het bos er van af gaan leren dan blijft ze het doen wil je dat soms en buiten op de weg stap ik alleen maar
leida schreef:jah, en dat gaan we vanmiddag nou doen.... met een rustig paard er bij maar als het een maal moet dan loopt die andere toch wat harder dan die van mij. en daarom gaan wij vanmiddag weer een buiten rit maken en het er af proberen te krijgen mijn lerares weet wel waar ze mee bezig is anders rijd zij geen wedstrijden
leida schreef:jah, en dat gaan we vanmiddag nou doen.... met een rustig paard er bij maar als het een maal moet dan loopt die andere toch wat harder dan die van mij. en daarom gaan wij vanmiddag weer een buiten rit maken en het er af proberen te krijgen mijn lerares weet wel waar ze mee bezig is anders rijd zij geen wedstrijden
noekie_smile schreef:het probleem was toch dat ze niet stopte?volgens mij los je dat zo niet op??
leida schreef:en het valt er heust wel af te krijgen hoor !!!!!
waarom zou ik een gevaar op de weg zijn met stap en draf wil ze wel stoppen buiten maar ik galoppeer niet waar auto´s en trekkers en zo kunnen komen want zoo dom ben ik nog niet duzz duz wie moet ik dan in gevaar brengen mischien me zelf maar dat moet je voor je paard over hebben!! (al duzz dat vind ik)!!!!!!!!!!!