parouscha schreef:Precies, dit zegt iedereen, maar het zijn hoge sloot kanten, en daar klimt een paard niet zomaar bij op.
En ik wil niet graag onder een spartelend paard liggen, ik durf het niet.
Dat valt reuze mee hoor. De meeste paarden klimmen keurig uit de sloot. Hier zit ik er toevallig niet op... maar zoals je ziet heeft Lanna geen moeite met klimmen.
) en stopt niet meer met steigeren, je dringt totaal niet meer door. Op been of zweep gaat hij alleen maar hoger of hij gaat er half bij zitten en zet dan af...
Liefst op het asfalt of in de bosjes ofzo. Daar is geen houden meer aan met een longeerlijntje, is 'ie veel te groot en sterk voor, hij heeft op zo'n moment echt geen aandacht meer voor iemand op de grond, daar komen dan echt ongelukken van. Al zullen er ook wel paarden zijn die zich op die manier laten overtuigen. Ik rij voorlopig gewoon maar even niet meer alleen buiten, het is het me niet waard, samen is ook leuk.
)
Dat is echt niet aangenaam of makkelijk hoor
En hij gaat akelig hoog (en is zelf al 1.80 ) Vooral ook omdat hij zo vreselijk "de weg kwijtraakt", niet meer voor enige rede vatbaar is, dat is eigenlijk nog het engste van al, hij gaat ook heel vreemd ademen enzo, richting de pure paniek.
dat durven ze niet aan namelijk......maar ze hebben de theorie wel goed in hun hoofd zitten gelukkig 
Bind je wel een keukentrap achterop dan?