Sorry dat ik zolang niks heb laten horen maar we hebben er een nieuw paard bij. Hij heet Jodocus en is een ruin van 5 jaren jong. Daar heb ik even mee gereden en hij loopt perfect. Met Robijn gaat het een stukje beter, maar volgens mij is ze stikjaloers.
We hebben het nu een op de psychise toer gedaan. Met zadel naar Robijn lopen eneen aai geven en vervolgens doorlopen naar Jodocus en die opzadelen en mee de bak in nemen.
De stal van Robijn staat vooraan dus ze kan alles volgen wat erin de bak gebeurd. Ze vond het helemaal niet leuk dat ik nu met hem aan het rijden was want ze is gewent dat zij de gene is die mee de bak in moet en niet hij. Dat hebben we dus de hele week volgehouden en haar tussendoor alleen maar gelongeerd. Ik weet dat ze heel jaloers kan zijn en ze laat het ook zo makkelijk merken. Nu rijdt ik met Robijn en mijn instructrice met Jodocus tegelijkertijd en het gaat een stuk makkelijker nou. Soms heeft ze nog wel aanvallen van rodeorijden maar het is al iets minder geworden.