Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dat alles staat en valt bij de instelling van de manege (en ruiter!) en vooral de kwaliteit van de instructie!
)Op mijn vorige vaste paard leerde ik heel netjes zitten..en wat je allemaal kan bereiken met zithulpen en het wel of niet aanspannen van je bovenbenen.
:D
maar ik krijg van iedereen te horen dat mn techniek nog steeds goed is en nog altijd beter dan 2 jaar terug toen ik van de manege afkwam... Voor mij voortaan bijrijdpaarden en geen manege meer, echt waar...
, ene vrij land dusse
Marinke schreef:Ik ken dat gevoel heel erg. Ik rijd nog 'maar' 4 jaar hoor. Maar begin pas nu wat meer te leren. De eerste manege waar ik een aantal jaar geleden heb heb ik idd alleen maar leren zitten (en nog fout ook)
Maar ik krijg nog geen pony nageeflijk. Heb het ook nooit geleerd. Ik kan een beetje rondsturen en zit aardig goed nu. Maar dan houd het ook wel op...
Maar nu krijg ik wél heel goed les! En ik wil ook heel graag beter leren rijden, dus ik doe hard mn best
En ik vind het paardrijden zó geweldig! Daar gaat het voor mij om![]()
Goed leren rijden, het komt vast nog wel en ik wil het ook heel graag! Maar nu geniet ik er ook heel erg van!
)
Olevalover"]
[quote="runningkawa schreef:M nivo is niet hetzelfde als ook een M wp

Effy"]
[quote="Olevalover"][quote="runningkawa schreef:M nivo is niet hetzelfde als ook een M wp
Citaat:Ik heb zelf M-niveau bereikt
Citaat:Dat ik Wedstrijden met Winst in de M1 heb gereden, met een paard van de manege. Ja ja er zijn maneges waar nog iets mogelijk is!
Ja, je kan misschien leuk blijven zitten, maar daar is alles mee gezegd..
tijd vliegt ) een keer een telefoontje gehad van iemand die mijn raad nodig had.. Het meisje had 8 jaar gereden op de manege en had van paps en mams een 3 jarige ( volgens mij was hij trouwens jonger, maar vooruit ) tinker gekregen. Ze snapte niet waarom het dier niet wilde lopen en iedere keer ging staken.. Daarnaast vroeg ze me wat nou hooi en wat nou stro was en wat er nou precies op de stalbodem moest..