ik heb al 2 andere bitter gehad hiervoor en ik vind het bij mijn paard allemaal hetzelfde aanvoelen,,
BJuwel
Geplaatst: 03-06-04 10:38
ik heb eerst een enkel geboken bit gehad. maar rij nu met een dubbel gebroken bit en daar reageert mijn paard beter op.
Supertje
Geplaatst: 03-06-04 11:52
Jordy loopt fijn op een dubbelgebroken K&K. Andere dubbelgebroken bitten totaal niet, vooral de lichtere bitten vind hij niet fijn. Verder loopt hij alleen fijn op een ongebroken trens. Ik heb nu een imitatie K&K, omdat ze zijn maat in de winkel niet hadden. Deze is ook vrij zwaar, en dat schijnt hij fijner te vinden. Wel vind ik die K&K bitten vaak erg dik, ik moet voor Jordy de dunste hebben, de dikkere krijgt hij zijn kaken niet op elkaar.
Het paard van een vriendin van me loopt er echter totaal niet goed op, die pakt het gelijk vast om het niet mee los te laten.
MissStynk
Geplaatst: 03-06-04 15:40
Ik rijd sindskort met een K&K correctie bit dus de watertrens versie van het scholingsbit (die met die gekke vorm) Super loopt miin paard er op omdat ze nog al eens de neiging had achter het bit te gaan lopen en meer van dat soort dingen... verder heb ik ook nog een dubbel gebroken watertrens overgens ook een fijn bit. Heb ook een gewoon trensje maar die zit in mijn longeer hoofdstel. Mijn voorkeur gaat dus uit naar K&K