Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ponyliefde schreef:niet intensief ik doe heel rustig gen ingewikelde figuuren ofzo alleen van had veranderen meer niet en ik draaf maar 10 minuuten en daarna weer stappen
maar goofy is toch van de manege , of heb die ook al gekocht?

) plus dan nog iemand die beweert dat het helemaal niet jouw pony is, nu word het mij toch iets te gek 
ponyliefde schreef:ik heb een pony die als ie een half uur gelopen heeft is uitgeput.en als ik hem losgooi galopeert ie aan een stuk door. heeft ie geen zin om bereden te worden hij is net 4. help me a.u.b.
Sily schreef:Als je paard eerst met plezier een uur lang liep *wat ik trouwens wel iets te lang vind....* en nu na een half uur verrot is is er naar mijn idee toch iets mis.
Of hij heeft er geen plezier meer in *je bent ook erg snel gegaan in 1 keer* of misschien medisch iets?
Heb je wel goed begeleiding gehad, krijg je les en zo ja wat zeggen hun er van?
Zo niet neem het eens....ik vind het zelf niet normaal dat ene dier zo reageert.
Nog een optie: Gooi hem lekker een tijd het land in *na medische keuring?* om even tot rust te komen.