carola schreef:Het rijden en kunnen van de leerling is een afspiegeling van de instructeur.
Dit is absoluut niet waar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vrees ik..)joycje schreef:Dit heeft niks te maken met haar. maar met psychische problemen van X ( is lastige situatie) Ook ben ik ervan overtuigd dat ze ieder paard in de poedersuiker rijdt ze heeft er echt geen gevoel voor... Op één of andere manier heeft ze echt geen aanleg voor het rijden. Maar ja het is haar keuze. En aan mij dan om te proberen hier een beetje vorm aan te geven... Ik doe hard mijn best. Maar soms is het alleen maar psychisch lesgevenmaar ja dat hoort er soms bij hé......
joycje schreef:Idd heb ik een cursus en heb heel wat gereden in deze jaartjes. Dus jij hoeft niet voor mij te bepalen of ik wel of niet bevoegd ben om les te geven. Daar komt ook nog eens bij dat ik best weet wat het beste is voor haar. Maar ik heb wel beperkte mogelijkheden. Moet dus roeien met de riemen die ik heb en dat zijn er maar bar weinig. Plus dat ik jou nog wel eens een op haar paard wil zien rijden. Weet zeker dat je er bagger voor schijt. want naar 3 keer achteroverslaan en in volle galop door de stallen heen stieren weet ik zeker dat je er niet vrolijker van wordt...
) En ik denk dat jij dan ook gewoon heel eerlijk tegen haar moet zijn. gijsenkim schreef:Wat je vooral ook niet moet vergeten is de ruiter erop attenderen wanneer er iets goed is.
Ik zeg bijvoorbeel heel vaak "goed gereden" of zelfs Braahaaftegen mn ruiters. Degene die al langer bij me lessen die begrijpen precies wanneer ik braaf tegen het paard zeg of braaf tegen hun
![]()