Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
manic schreef:Zal lang duren voordat ik mijn paard op die manier ga rijden... Bij zo'n plaatje krijg ik een beetje kriebels.
Ik denk ook dat jouw instructeur je dat ook niet zal laten doen, hij zal het zeker niet stimuleren.Citaat:Moet weer eens iemand met een digitale camera charteren... Theemieltje laat me een beetje in de steek de laatste tijd op dat front...
Lovely schreef:MooiIk denk ook dat jouw instructeur je dat ook niet zal laten doen, hij zal het zeker niet stimuleren.
Misschien moet je de relatie met theemieltje een beetje beter bewerken???
. Maar vanwege het LRD en dan denkend aan hem, gingen mijn wenkbrauwtjes wel even omhoog. Hij zal trouwens best in dat systeem les kunnen geven, daar twijfel ik niet aan, maar het verbaasde mij even dat hij het ook zou gebruiken (in het algemeen).Lovely schreef:Pluutje, ik heb m inmiddels door hoor. Maar vanwege het LRD en dan denkend aan hem, gingen mijn wenkbrauwtjes wel even omhoog. Hij zal trouwens best in dat systeem les kunnen geven, daar twijfel ik niet aan, maar het verbaasde mij even dat hij het ook zou gebruiken (in het algemeen).
Zep schreef:Leuke foto, dat is het wonderpaard Rembrandt
(o nee, de juryleden bevoordelen al sinds de OS van '88 stelselmatig de verkeerde ruiters, he Pipo? Dat was ik even vergeten, sorry...)
.
Het moet niet gekker worden. Geen woorden bij anderen in de mond leggen he! Vreemde insinuatie doe je hier. Zep schreef:Om bij Manic te blijven: ik blijf wat jouw paard betreft bij het gevoel dat ik je al op de eerste pagina heb meegedeeld. Ik denk dat je eerst moet zorgen dat je aan een aantal basiseisen voldoet, en dat jouw aanleuningsproblemen dan wel als vanzelf opgelost zullen zijn.
Pluutje"]
[quote="Lovely schreef:Pluutje, ik heb m inmiddels door hoor. Maar vanwege het LRD en dan denkend aan hem, gingen mijn wenkbrauwtjes wel even omhoog. Hij zal trouwens best in dat systeem les kunnen geven, daar twijfel ik niet aan, maar het verbaasde mij even dat hij het ook zou gebruiken (in het algemeen).
. Dan hebben we verschillende uitgangspunten, want ik ga uit van het LRD zoals het door bijv. een Anky gereden wordt en zoals bijvoorbeeld hierboven op de foto (inderdaad Rembrandt). Er zijn betere voorbeelden dan de foto hierboven, maar het was wat ik zo gauw voor handen had
.