Cinnepin schreef:Nu is hij ineens 3? Die wordt snel oud, volgende week is ie 30
Volgens officiele telling is hij al 3.
Per 1 januari verjaren alle paarden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Florence_li schreef:Dat zal niet gebeurden.
De “trainingen” gaan erg goed en de schrik is enorm verminderd.
Hij is niet 2 maar 3 jaar en af en toe een beetje stappen kan geen kwaad.
We hebben vandaag nog een schriktraining gedaan en bovendien is hij bomproof.
Ik was er toen af gevallen omdat hij alles nog wat spannend vond, en jullie kunnen hier dan weer kritiek op geven maar dan vraag ik me af of jullie ooit op een jong paard hebben gezeten.
Je kan namelijk achter een beeldscherm alle schuld op zijn leeftijd steken, maar voor elk paard zijn de eerste stapjes wat spannend.
Voor nu ga ik er geen woorden meer aan vuil maken en ik wens jullie nog het beste toe.
Groetjes
astrea schreef:Lekker sympathieke reactie.Een 13 jarige met een c pony.
Zal in verhouding ook niet helemaal kloppen vrees ik.
Maar wel een echte puber, stront eigenwijs en weet en kan alles al.
Als je niet tegen opbouwende feedback kan open dan geen topic.
Florence_li schreef:Ik vind het jammer dat jullie me allemaal moeten uitscheten voor vanalles en nog wat.
Ondertussen heb ik het ook wel begrepen wat jullie mening is.
Ik kwam naar deze site voor wat leuke tips en verhalen te delen, niet voor al deze onvolwassenen discussies die nergens op slaan.
Ik apprecieer het dat jullie zo denken aan het “welzijn” van de pony, maar ik verzeker jullie dat hij in goede handen is.
2 jaar en 10 maanden vinden veel mensen te jong om eraan te hangen, en ieder zijn eigen mening, maar Boy vind het super leuk om te “werken” en leert heel graag.
Hij zit in zo’n ritme dat hij heel de dag buiten staat en er 2 keer per dag naar hem toe wordt gekomen om te poetsen, wandelen...
We hebben gister nog een schriktraining gedaan wat super goed ging en hij was heel erg ontspannen.
Nog een fijne avond en veel plezier op Bokt.nl!