Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hutcherson schreef:Ga gewoon lekker de training oppakken en doe mee met de selectie. Verwacht niks dan kan het alleen maar meevallen.
Waarom heeft een paard een goede conditie nodig voor 4 minuten een proefje?
Trektocht, crossparcours en endurance DAT vergt conditie.
Hutcherson schreef:Ga gewoon lekker de training oppakken en doe mee met de selectie. Verwacht niks dan kan het alleen maar meevallen.
beatje schreef:Ik neem aan dat zo'n pony niet 7 weken stil op een stalletje heeft gestaan,maar gewoon overdag buiten of wie weet wel 24/7 buiten dan is een proef van 5 minuten met mischien 20 minuten van te voren warm lopen toch niks?
Ik vind het ook idd wat anders of je een trektocht aanvangt of zelfs een flinke buitenrit van een paar uur.
superpony schreef:Hutcherson schreef:Ga gewoon lekker de training oppakken en doe mee met de selectie. Verwacht niks dan kan het alleen maar meevallen.
Als dit beestje wat ouder is zoals ze zegt en hele winter ( veel ) binnen heeft gestaan zal het conditie en bespiering missen.
Het is ''maar'' L1, maar evengoed zie ik mensen dan behoorlijk; geen gelul, trek hem in de krul manieren gebruiken en dat zou unfair zijn.
Heeft het beestje gewoon lekker buiten gelopen en rij je hem de komende weken netjes, kan je op zo een wedstrijd heel leuk meedoen.