Maar je instructrice zei dus dat ze zó ruim loopt, dat ze niet loslaat??

Dat verband snap ik ook niet
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tomaatje"]
[quote="Lenn schreef:Maar je instructrice zei dus dat ze zó ruim loopt, dat ze niet loslaat??![]()
Dat verband snap ik ook niet

Don_Marcello schreef:Sorry ik geloof er niks van. Ik ben het eens met Len.
Het lijkt me eerder dat na 3 kwartier het paard zo bekaf is dat ze geen fut meer heeft tegen je te vechten. Warming up moet niet meer hoeven duren dan een minuutje of 5. Losstappen, hals strekken, even ldr om rug op te rekken en buikspieren aan te spannen, stretchen, speels wat zijgangen doen, dan aandraven, niet aan zijn kop ziten maar lekker naar voren het paard balans laten zoeken. Loopt hij zo ontspannen ga je aan het werk, overgangen, zijganen, verzameld werk.

Citaat:Het lijkt me eerder dat na 3 kwartier het paard zo bekaf is dat ze geen fut meer heeft tegen je te vechten. Warming up moet niet meer hoeven duren dan een minuutje of 5. Losstappen, hals strekken, even ldr om rug op te rekken en buikspieren aan te spannen, stretchen, speels wat zijgangen doen, dan aandraven, niet aan zijn kop ziten maar lekker naar voren het paard balans laten zoeken. Loopt hij zo ontspannen ga je aan het werk, overgangen, zijganen, verzameld werk.