XxChelsey1xX schreef:Kendra schreef:Loopt ie veel buiten verder? Met andere woorden: weet je zeker dat het geen 'stalmoed' is?
Wat betreft de massage: een osteopaat zou in ieder geval naar de SI-gewrichten kunnen kijken, dat doet soms wonderen en een masseur is daar niet altijd bedreven in.
Als het echt alleen maar vervelend is: breng hem een paar weken naar een handige springruiter, die doen het vaak net even wat anders ...
Het is een quarter dus zou hem eerder naar een western trainer brengen. Op buitenrit loopt hij zo mak als een lammetje mee. Vorig jaar was hij voor het eerst mee op vakantie en hij liep zonder probleem voorop, sprong netjes aan en was echt super braaf
Hij komt elke dag buiten, staat 5 dagen in de week ruim 5 uur in de paddock met mijn andere paard en verder wandelen/longeren/rijden we elke dag
Mijn masseur doet zowel sportmassage als gebruik maken van de equissage
Ik ben zelf sportmasseur voor paarden, en durf toch wel te stellen dat er grenzen zitten in onderzoek en verhelpen van problemen

Onderweg ook geen problemen in bochten-werk? Galoppeert hierbij ook netjes door?