Avalanche81 schreef:Heel slechte, want dan ga je je teen geforceerd naar binnen draaien. Terwijl het probleem zit in de onderrug en bekken.
Je moet je benen naar de zijkant openen, en niet naar voren, zodat je je op de binnenkant van je bovenbeen zit. Om dat te kunnen doen, moet je je rug recht maken, en je bekken iets kantelen, en dan zit je in een keer goed, hoef je ook al dit soort gekke stunts niet uit te halen.
Er is er ook een van een muntje tussen knie en zadel. Daar ga je alleen maar van klemmen, en je ontspanning is totaal weg. Dit soort rare methodes zijn nergens voor nodig en werken contraproductief.
Mee eens dat je het eerst anders moet proberen op te lossen, niet mee eens dat het niet werkt.
Ik ben zelf t bewijs dat t wel heeft gewerkt namelijk, en ik heb nergens last van in mijn lijf en span mezelf ook totaal niet op een van mn paarden (dan vlieg ik er in een stop namelijk zo overheen en zou t niet zo heerlijk zitten) 
Nou zal dat niet bij iedereen het juiste effect opleveren, ook daarin geef ik je gelijk, maar dat kan je voor alles zeggen.