Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EmptyWords schreef:Als een dikker bitje slechter past in een mond vanwege de ruimte, is een dun bitje vriendelijker dan een dikker bitje. Het moet ook allemaal maar passen
Lumkea schreef:Bedankt om alweer aan te tonen waarom ik nooit op Bokt iets post. Jij keert een vraag om in iets heel negatief terwijl mensen die vragen stellen net positief moeten bekeken worden volgens mij gezien zij willen leren. Ik begrijp dat jij vindt dat iedereen op de wereld bitloos moet rijden en nooit op zijn paard mag rijden maar ik ben niet van die mening. Ik respecteer die van jou gerust dus gelieve dat ook te doen met deze van mij.
Voor alle duidelijkheid. Mijn paard is 4, ik ben al een jaar bezig met de voorbereiding vooraleer ik ooit op haar gestapt ben. Ook zijn haar tanden en rug gecheckt (meermaals) zodat zij geen negatieve ervaringen zou hebben met het zadel en het bit. Momenteel zit ik 1 enkele keer per week op haar per week dit voor maximum een kwartier waar ik enkel werk aan ontspanning en correct ruggebruik. Jammer genoeg toont zij nog stressmomenten inderdaad maar helaas zijn niet alle paarden tinkers die inderdaad van niks onder de indruk zijn. Ik denk dat ik mijn uiterste best doe om alles heel rustig op te bouwen op haar tempo vandaar ook mijn vraag. Maar toch bedankt.