Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
GMekkes schreef:Tja wat is de definitie van een recreatieruiter? Geen wedstrijden? In dat geval ben ik een recreatieruiter. Ik heb 2x per week privéles, mijn vriend (rijdt zelf ook dressuurmatig) kijkt 1x per week met me mee als ik thuis in de bak oefen en daarnaast maak ik alleen maar buitenritten. Dressuur vind ik om meerdere redenen belangrijk, en 1 reden is dat het wel zo veilig is om met een paard naar buiten te gaan dat goed goed aan de hulpen staat.
listiglistje schreef:GMekkes schreef:Tja wat is de definitie van een recreatieruiter? Geen wedstrijden? In dat geval ben ik een recreatieruiter. Ik heb 2x per week privéles, mijn vriend (rijdt zelf ook dressuurmatig) kijkt 1x per week met me mee als ik thuis in de bak oefen en daarnaast maak ik alleen maar buitenritten. Dressuur vind ik om meerdere redenen belangrijk, en 1 reden is dat het wel zo veilig is om met een paard naar buiten te gaan dat goed goed aan de hulpen staat.
Nou mijn paard is super aan de hulpen, maar daar kan je echt niet mee buiten rijdenmegabom en gekkenhuis.... dus veilig
![]()
Ik rijd door allerlei omstandigheden al 2 jaar geen wedstrijden meer, maar les zeker 2 tot 3 x per maand.
(Ik ga trouwens wel weer starten vanaf mei, want hij gaat echt super!!!)
Een meekijkend oog is altijd fijn, en je paard en jezelf verbeteren zou iedere ruiter moeten doen!