Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sheran schreef:23/7 op stal. Soms stapmolen of een uurtje in een kleine wei. Ze draaft bij het longeren vaak wel ontspannen, ze heeft niet heel veel behoefte aan benen strekken in de zin van uitrazen.
Ze struikelt bij het losgooien normaal gesproken niet, maar bij het longeren is ze wel een keer op haar snufferd gegaan.
Artrose is toch te zien op foto's?
Fijn dat jullie meedenken trouwens.
Sheran schreef:Dat lijkt me een beetje voorbarig WendyLotte. Ze is dus vorig jaar volledig op de foto gezet en volledig goed bevonden. Op stal is niet mijn keuze, maar iedereen dket wat hij/zij denkt dat goed is voor het paard.
Sheran schreef:Goedgekeurd voor sport, de bedoeling was met dit paard hoger in de sport te gaan. Er waren geen bemerkingen.
Maar ze is dus niet kreupel in de zin van onregelmatig lopen, ze loopt heel ruim. De DA had dat toch ook moeten zien?
Sheran schreef:Ik bekijk hem dit weekend even aan de longe (ik rijd hem alleen de weekenden). Foto's etc kan natuurlijk niet zonder toestemming van de eigenaar, maar ik ga het er nog wel eens met hem over hebben. Ik vind het gewoon vreemd en eng. Overigens hangt hij nooit op het bit