Gave laarzen hierboven

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Jientis schreef:ik heb de rambo micklem competition en dit zou ook een beetje gelijkaardig zijn aan een lage neusriem. Ik weet niet of dit zo is maar het bit ligt veeeeeel stiller en mijn paardje reageert er heel goed op.
Ik moet veel minder vragen om het te laten doorkomen en ze is echt meer ontspannen.
Rianne_ schreef:Geloof dat IR normaal wel soepele hoofdstellen heeft..
Super fijn dat het je zo goed is bevallen trouwens! Ik rijd inmiddels ook alweer een jaar met lage neusriem (Premiera) en dat bevalt mij nog steeds heel goed. Viel vandaag wel een ringmeester over.. Die vroeg zich af of ik mijn neusriem niet te laag had zitten. Die had nog nooit gehoord van een lage neusriem
Nies_ schreef:Als het om uit te proberen is gewoon een paar keer goed in de zonnebloemolie. Krijg je dat karton nog soepel mee, is wel slecht voor de stiksels.
Koper schreef:Dat is waar, voor een uitprobeersel kan het weinig kwaad
Ik had uiteindelijk een hele mooie maar ook hele zompige neusriem in m'n handen na een zonnebloemoliebadje. Wat baalde ik daar van! Heeft maaaanden geduurd voordat het weer in orde was. Gelukkig dat het leer zo goed was, ik had dat ding maar zo kunnen verpesten anders.
Piekosjj schreef:Hier ook al een aantal jaar een lage neusriem gebruiker. In eerste instantie omdat ik het mooi vind (ja het bestaat echt!) en het fijne koppie van m'n pony hierdoor veel mooier uit komt. Ponylief liep er ook wel prima op, z'n bitje ligt hierdoor fijner omdat de bitringen niet naar buiten gaan staan door de riem van de gewone hoge neusriem, maar gewoon mooi langs z'n hoofd liggen: minder ruis in de communicatie dus.
[ Afbeelding ]