1e rijles

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 00:18

Niemand van mijn familie heeft paardgereden en ik kende ook niemand die op paardrijles zat. Daarom waren mijn ouders en ik totaal niet voorbereid wat je aan moet met paardrijden.
Dus ik had mijn eerste paardrijles in spijkerbroek en schoenen zonder hak. Cap had ik op de manege geleend.
De eerste les rijd je toch voornamelijk in stap, dus die rijbroek komt later wel. Eerst maar kijken of je het leuk vindt.
Veel plezier zondag!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 01:06

Hondakevin schreef:
Heb zondag les. Dus moet nog gebeuren. Doe een spijkerbroek aan een legging zie ik niet zo zitten Aangezien ik een jongen ben. En maak me niet echt zorgen over naadjes ofzo. Zit hooguit 3 kwartier op het paard. Als dat 12 uur zou zijn ging ik daar zeker anders mee om. De cap leen ik wel van mijn vriendin. Dan denk ik dat ik kwa kleding een heel eind op de goede weg ben. En ik hem mensen op Tv zien rijden met Allstars. Dus dat moet ook lukken. Tegen de tijd dat ik zelf een paard koop zal ik uiteraard een perfect bij passend tenue aanschaffen. Zodat het in elkgeval lijkt alsof ik een proffesional ruiter ben. /3 ~~}>

Allstars zouden mijn voorkeur niet hebben (als instructrice zijnde)

Laat je vriendin je schoenen eens bekijken welke het meest van een jophur weg heeft. Of indien je ze hebt regenlaarzen.

santens

Re: 1e rijles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 10:04

Ik zou ook absoluut geen gympen aan trekken! Schoenen met een klein hakje is het veiligst. Veel plezier!

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 11:28

Reken maar vast op spierpijn :))

Marijke_Dub

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-16 13:06

Ik denk dat het vast ook heel slim is dat je goed naar je vriendin luisterd ! ~~}>

_Fien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-16 23:53

Ik zou geen Allstars aandoen, stel dat je paard schrikt ofzo dan kan je voet door de beugel glijden en dan kan je been vast komen te zitten... Meestal kan je op de manege rijlaarzen lenen :) heel veel SUCCES morgen!!!!