Zoe_97 schreef:yenni, heb je mijn berichtje op de vorige pagina nog gezien? Misschien is er wel iets aan de rug dat met het blote oog niet gezien kan worden of zit het zadel niet meer helemaal lekker.
Sorry heb ik helemaal over heen gelezen.
De da is geweest en er was niks aan de hand. Hij vond hem er veel te goed uit zien voor maagzweren. En vaak eten ze hun brokken dan ook minder en worden te mager. Dat is mijn pony niet. De rug was ook niets mis. De zadelmaker is een jaartje geleden geweest. Zadel is alleen opnieuw opgevuld. Later vertrouwde ik het toch niet helemaal en heb ik een kennis er naar laten kijken (die enorm veel er vanaf weet.) Want mijn ouders vonden het onnodig om hem nog eens te laten komen.
De da heeft toen ook nog naar het zadel gekeken.
We laten de osteopaat in het voorjaar komen omdat mijn ouders zoiets hebben van in de winter kan je toch minder rijden.
De tandarts komt ieder jaar tegelijker tijd met de entingen (in april).
------
Vandaag zelf gereden: ik heb hem veel meer aan het werk gezet en ik heb een b proefje geoefent (voor de fun) en dat ging harstikke goed! Ik kon hem makkelijk harder laten draven/galloperen zonder een bok! Was heel trots op hem!
Groetjes.