Rijtechnisch probleem met mezelf

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

llleoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:39

ten eerste je moet je nooit gaan schamen... ik doe altijd andere dingen bijvoorbeeld meteen als ik in de bak ga.. dan ga ik wijken en instappen doe ik zo'n 15 min. over andere gaan binnnen 5 min. al draven maar mijn paard word los van wijken.. daarom doe ik dat ook en sommige zitten mij dan echt aan te kijken van hu wanneer gaattie nou is aandraven.. maar oke... ten tweede zou ik proberen om als je na 5 rondjes draven al te hijgen staat dat je even op je adem komt en dan weer verder draaft en dan als je de volgende keer weer gaat rijden dat je probeert om 6 rondjes te gaan draven en zo langzamer hand je conditie opbouwen en je voor al niet schamen hoor...

Hester

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 19:21

carina"]
[quote="DePennyBitch schreef:
Ha, ellende... je kent mijn huisarts niet!

Die vind bij alles dat ik maar rustig aan moet doen en als ik het benauwd krijg, dat ik dan maar rustiger moet wezen....

duh, echt erg

Waarom ga je niet eens langs een sportarts?
[/quote]
Handig he, huisartsen? De mijne zei dat ik maar rustig aan moest doen, dat mn knie wat overbelast was... Dank je, ik kan nou ni eens meer normaal trappen lopen

Maar dan kun je het beste denk ik je bek opentrekken tegen die dokter, want aan zo'n advies heb je niets.
En anders inderdaad naar een sportarts...

Overigens heeft een vriendin van me ook astma, die neemt tijdens het rijden een 'pufje' zoals het hier genoemd wordt, en dan kan ze er weer ff tegenaan OK dan!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 21:00

Sportartsen komen vaak dit soort problemen tegen, bij alle sporten. Zij zullen veel advies kunnen geven. Ik raad je dit echt aan.