Hallo allemaal,
Het is weer eventjes tijd voor een update over de afgelopen tijd. Ik had dus een plan gemaakt wat ik in dit topic ook had vermeld, dat plan is een beetje anders gelopen
. Een aantal weken geleden zijn er een aantal dingen gebeurd in mijn privé situatie waardoor het eventjes niet zo lekker liep. Op een vrijdagavond ben ik toen een keer naar stal gegaan, waarnaar ik mijn stalgenoten erg vrolijk aantrof. Ze vroegen aan mij of dat ik mee wilde. Er gingen 1000 dingen door mijn hoofd heen: 'Wat als ik val, wat als dit, wat als dat...' Ik zat er op dat moment zó doorheen en ik verlangde echt naar een bosritje. Ik ben toen met volle moed gewoon meegegaan met mijn stalgenoten. We hebben ongeveer een rit van 2 uur gemaakt, Chris heeft zich uitstekend gedragen! Sinds dien ga ik wekelijks naar het bos met dezelfde stalgenoten en af en toe rijd er iemand anders op hem in bos. Geen bokpartijen meer meegemaakt, oefening baart kunst zeggen ze
Denk toch dat volledig aan mijn attitude heeft gelegen, ik heb nu een soort van knop omgezet. Ik ga alsnog hulp vragen van mijn instructrice binnenkort om eventuele problemen te kunnen voorkomen, mochten die in de toekomst spelen, dan weet ik hoe ik daarmee om kan gaan.
Ik wil jullie graag allemaal bedanken voor de goede tips en lieve berichten!