Paard valt stil zodra lezer begint te lezen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-15 20:46

dorothea schreef:
Ik neem aan dat iedereen toch wel iets spanning heeft? Ik sta echt niet stijf van de zenuwen, zoals ik al schreef...

Nee maar het ene paard reageert er meer op dan een ander.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 00:00

dorothea schreef:
Ik neem aan dat iedereen toch wel iets spanning heeft? Ik sta echt niet stijf van de zenuwen, zoals ik al schreef...

Dit hoeft echt niet aan jou te liggen.
Mijn paard heeft het ook.
Wie er ook voorleest, en of dit nu op wedstrijd is, thuis of ergens anders om te oefenen.

Dus kwestie van veel trainen met voorlezer, en dan niet je instructie, want als die bij mij zou lezen heb ik wel een hele voorwaartse proef :')
Of uit je hoofd leren.

Ben ik gaan doen omdat ik zn hekel heb aan dat geschreeuw aan de bakrand en heel vaal alleen op pad ga, en de zenuwen krijg als ik iemand vragen moet of die voor wil lezen :o

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-15 15:14

anneliesdj schreef:
dorothea schreef:

Nee maar het ene paard reageert er meer op dan een ander.

Ik kan me voorstellen dat je de spanning overbrengt en je paard daardoor ook gespannen raakt, maar niet dat-ie er relaxed van wordt. Of hij denkt met me mee en doet het om mij te kalmeren _O- _O-