Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
SBravour schreef:Wat vinden jullie van mijn foto?
). Ik denk dat het liggen ook komt omdat je je handen steunt op de hals van het paard, althans, zo lijkt het. Dat probeer ik zelf niet te doen, zeker niet bij een nog niet zo'n hoge hindernis. Dus iets meer boven het zadel blijven en bovenlichaam wat terug zou kunnen schelen.
Minke_ schreef:SBravour schreef:Wat vinden jullie van mijn foto?
Goed van je dat je vooruit kijkt. Veel mensen willen dat nog wel eens vergeten.
Ik hou zelf ook niet van het liggen op de hals, maar ik vind dat het bij jou nog meevalt als ik het vergelijk met sommige andere mensen (die gaan gewoon echt plat). Ik denk dat het liggen ook komt omdat je je handen steunt op de hals van het paard, althans, zo lijkt het. Dat probeer ik zelf niet te doen, zeker niet bij een nog niet zo'n hoge hindernis. Dus iets meer boven het zadel blijven en bovenlichaam wat terug zou kunnen schelen.
Ik zie idd ook dat je teugel wat naar beneden zakt door de martingaal. Daar kun je niet super veel aan doen, als je de martingaal losser maakt dan heeft 't niet super veel nut meer.
ambicioso schreef:[ [url=m/yb4Cay.jpg]Afbeelding[/url] ]??
Miss_Potter schreef:[ Afbeelding ]
Renee_S schreef:Deksel, ik vind je foto's van voor wat moeilijk oordelen maar ik heb het idee dat je voor je paard uit springt, dus te ver naar voren komt uit je zadel. Daarom verlies je waarschijnlijk ook al je teugeldruk
Renee_S schreef:Zou iemand eens zijn mening willen geven over mijn houding?
Ik spring maar heel af en toe en heb hier in ook niet echt les ofzo (wel begeleiding van de eigenaar van de pony)
Ik merk zelf dat ik het moeilijk vind om met mijn bovenlichaam naar de pony toe te komen, maar dat is verder ook niet echt nodig bij een hoogte van 60cm lijkt me?
Verder is mijn houding vind ik zelf als we goed uitkomen wel redelijk... Alleen gaat ie compleet naar de knoppe wanneer ik de afstand niet goed kan inschatten haha. Gelukkig een hele brave ervaren pony die zich wel red
Wel echt mega kapstokvoeten![]()
[ [url=m/H8HzQZ.png]Afbeelding[/url] ]