Miss fame. Wat ben je nou aan het doen...... het is jouw topic niet laat topicstartster zelf maar zeggen wat ze wil
Ik kan ook alleen maar zeggen dat je het beste deskundige instruktie erbij moet halen, Ik zou ook niet meer naar buiten gaan zolang het in de bak niet bevestigd is. Ik hoop voor je dat het snel goed komt anders kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat het ergens een keer verkeerd gaat, en dat willen we geen van allen.
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:49
missfame jij snapt mij ............................................... maar over dat in de bak rijden,ze rijd niet altijd achter mij aan ze rijd ook heel veel alleen een soms gaat dat nog wel maar vaak als ze in draf gaat of galop dan stuurt hij niet zo goed in stap gaat het al aardig goed dus het dat begin is er al
KiWiKo
Geplaatst: 06-01-04 22:55
veel succes......... misschien weet missfame hoe het op te lossen
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:55
-------------------------------------------------------------------------------- Miss fame. Wat ben je nou aan het doen...... het is jouw topic niet laat topicstartster zelf maar zeggen wat ze wil -------------------------------------------------------------------------------- Je moet toch zelf weten wat ze doet en wat ze zegt...jullie zeggen toch ook wat laat haar toch. En kijk wat je zelf doet je begint zelf weer over die deskundige hulp terwijl ik nog heb gezegt dat we daar allang bij hadden nagedacht en dit topic dus alleen was om misschien wat tips te krijgen.
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-04 22:56
....je moet toch zelf weten....je=ze sorry typfout
OoMissFameoO
Geplaatst: 08-01-04 18:48
Nou wordt ie helemaal mooi
Laatst bijgewerkt door OoMissFameoO op 08-01-04 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt
OoMissFameoO
Geplaatst: 08-01-04 18:49
gijsenkim schreef:
Miss fame. Wat ben je nou aan het doen...... het is jouw topic niet laat topicstartster zelf maar zeggen wat ze wil.
sorry ik wist niet dat je hier niet je eigen mening niet mocht geven
OoMissFameoO
Geplaatst: 08-01-04 18:54
gijsenkim schreef:
veel succes......... misschien weet missfame hoe het op te lossen
uhh...ff denken..hoe te doen
EN kimbalover...I love you bedankt dat je voor me opkwam..
KiWiKo
Geplaatst: 08-01-04 20:05
Wow.... 32 antwoorden in een topic....... daarvan 5 antwoorden op je vraag...... allemaal van dezelfde strekking........ en de rest zijn jullie de goedbedoelde adviezen de grond in aan het boren om jezelf te verdedigen.
Vind je het heel gek dat mensen geen advies geven, dit is in iedergeval het topic waar bokkers zich het minst mee bemoeien, terwijl dit toch altijd dingen zijn waar iedereen wel een weetje voor heeft!
Ga zo dooe en dan gaat vast helemaal goedkomen met die haf
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-01-04 20:25
nix te danken missfame maaruh, gijsenkim je moet nie zeuren want je begint zelf over missfame dus...wie doet er nu raar??? >;)
casanova
Geplaatst: 08-01-04 20:36
ik ben voor gijs en kim!!!!!!!!!!
HUP gijsenkim HUP gijsenkim!!
Anoniem
Geplaatst: 08-01-04 22:01
Nou Kimbalover, ik heb al eens gereageerd op je topic en mijn mening over het gedrag van de haflinger is de volgende. Je hebt een erg brave haflinger die jou laat passagieren op zijn rug. Niets meer en niet minder. Hij laat het toe om bereden te worden, dat is natuurlijk al een hele stap, maar paardrijden is toch iets meer volgens mij. Zorg daarom voor hulp van een deskundige, en deze zal samen met je het hele voortraject nog eens over doen. Dus longeren, reageren op de stemhulpen, vervolgens misschien oefenen met lange lijnen, en daarna er pas op. Zie daar het verschil...
Charaz
Geplaatst: 09-01-04 00:22
Begin er alsjeblieft niet aan zonder dat je er ervaring in hebt. Anders staat er dadelijk weer een vervelende strontverwende Haflinger te koop en dat lijkt me voor niemand leuk.
timon_lucky
Geplaatst: 09-01-04 14:58
met timon gaat het al veel beter met berijden enzo ik kan hem sturen aleen als hij er geen zin heeft dan gaat die gewoon door alles heen hoe zou ik het hem dat dan het beste af kunnen leren
timon_lucky
Geplaatst: 09-01-04 14:59
met timon gaat het al veel beter met berijden enzo ik kan hem sturen aleen als hij er geen zin heeft dan gaat die gewoon door alles heen hoe zou ik het hem dat dan het beste af kunnen leren
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-04 18:15
coby timon is niet mijn haflinger maar van joy die heet timon_lover en heeft ook al wat gezegt zoals je ziet dus iedereen moet in vervolg dan maar even naar haar pb'en
Hester
Geplaatst: 13-01-04 22:08
Als hij in stap wel 'begrijpt' wat sturen betekend, moet je gewoon veel stappen, en als hij goed reageerd een overgang maken naar de draf. Wanneer hij dan niet meer reageerd meteen weer terug naar de stap, totdat hij weer goed reageerd, en dan weer draven...
Net zo lang zo door tot hij de draf ook goed blijft doen, en dan pas een overgang naar galop maken. Wanneer hij daar niet meer reageerd, weer terug naar de draf, en desnoods terug naar de stap. Hetzelfde verhaal als bij draf dus.
Zo door blijven gaan totdat hij het constant blijft 'begrijpen'. ............................................... Verder ben ik met Gijs en Kim eens dat het hier vreselijk off-topic gaat, en ook newforestlover heeft gelijk, je hebt een paard snel verkloot, dus let op!
hipkippie
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-04 22:58
uhh hoe kan ik dit topic weghalen want het probleem is al opgelost het gaat nu hartstikke goed.ik denk dat ie gewoon een eigewijze periode heeft gehad...