Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XGabyvkeulen schreef:Laat dat paardje lekker, hij is al 21 arm beestje. Ik zou gewoon lekker zonder zadel stappen en draven niets meer
XGabyvkeulen schreef:Heel super, betekent niet dat je kundig bent maar je paarden goed verzorgt. Ik vinden het heel leuk voor je maar een paard van 21 zou ik niet meer laten galopperen... En al helemaal niet met dit weer
MaricoGraphy schreef:Er is een merrie en was ook heel enthousiast toen mijn kennissen me in maart vertelden dat er een nieuw paard kwam die ik ook mag rijden. Ze had wedstrijdervaring dus vond dat een ideaal leerpaard.
Maar omdat ze zo nerveus is ben ik diverse keren eraf gevallen de laatste keer was levensgevaarlijk dus durf niet meer op haar.
MaricoGraphy schreef:Er is een merrie en was ook heel enthousiast toen mijn kennissen me in maart vertelden dat er een nieuw paard kwam die ik ook mag rijden. Ze had wedstrijdervaring dus vond dat een ideaal leerpaard.
Maar omdat ze zo nerveus is ben ik diverse keren eraf gevallen de laatste keer was levensgevaarlijk dus durf niet meer op haar.
cobiie schreef:Waarschijnlijk ook zeer verstandig om niet meer op de merrie gaan zitten zolang je de oude haflinger nog niet aan het werk kan zetten. Niet ieder paard is geschikt als beginnerspaard.
Wat zegt je instructie ( vriendin) hoe je dit galop probleem moet oplossen?
Nu bezuinigen op de kosten van GOED les, zou ik zeker niet doen als je straks op je jonge pony wil gaan zitten.