Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
amkeVH schreef:Ianrowan2009 schreef:Jeetje... Dat is nogal een probleem.
Ik lees dat je hem nu 3 maanden hebt.
Heb je het paard voor de koop laten keuren?
Ikzelf niet, maar een andere toen mogenlijke koper wel.
Hij heeft een lekkende hartklep, maar heeft hier verder geen last van.
Verder helemaal gezond.
oji schreef:Is het misschien een merrie die voor het eerst bij jou echt last van der hormonen met dit mooie weer heeft?
amkeVH schreef:Nee ik heb helaas de uitslagen van die keuring niet op papier, hierbij moet ik ook maar gewoon vertrouwen op de eerlijkheid van de vorige eigenaresse.oji schreef:Is het misschien een merrie die voor het eerst bij jou echt last van der hormonen met dit mooie weer heeft?
De eerste keer was op kamp, dus ja daar waren ook wel merries, maar de rest van de week heeft hij zich prima gedragen..
De 2e keer was thuis, een van zijn weide maatjes is een minimerrie, maar die was toen 11 maanden drachtig, dus dat lijkt het me ook niet..
Ik zou mij kunnen voorstellen dat een zadel op zijn rug niet bepaald fijn ligt (hij is erg mager, hier werken we aan). Maar zo kochten we hem, dus dan zou hij dat probleem ook bij de vorige eigenaar gehad moeten hebben.
vur schreef:Tja, als hij beetje het karakter van zijn vader heeft meegekregen, dan maakt dat het niet makkelijk. Of er nu een lichamelijk probleem hier aan ten grondslag ligt of niet. Kun je aangeven wat de trigger is? Dus op welk moment het mis ging? Wat voelde je kort van te voren en wat was je aan het doen?
Misschien ook nog wat terug in de brokken en in plaats daarvan meer hooi oid?
Is hij te fris met het rijden of blokkeert hij om 1 of andere reden, of is hij ondeugend en te speels?