Amber7777 schreef:Is toch fijn om te lezen dat jullie er niet zo over denken als deze persoon!
@Kirrr: Ja zal inderdaad misschien niet direct met België te maken hebben maar met de stalling en de personen waar je bent. Op mijn vorige stalling (was bij mensen aan huis) waren de bazen van 'de oude stempel' en van hun moest ik er al op zitten als hij 1,5 jaar was! Die waren verbaasd toen ik er nog niet mee reed toen die 2 jaar wasOp mijn huidige stalling vinden alle mensen het normaal dat ik er nog niet mee rijd behalve deze persoon en haar vader. Verder heb ik dit soort opmerkingen wel al gekregen maar niet van mensen op stal of mensen die ik goed ken.
@Ayasha: Ja de meeste mensen die ik ken van de paardenwereld zijn het met mij eens maar er zijn er toch een aantal die het precies schandalig vinden dat ik er nog niet opzit! 'En jij hebt al drie jaar gewacht om ermee te rijden en je wilt nòg wachten? Ik zou dat niet kunnen hoor!' heb ik ook al te horen gekregenMaar dat ligt inderdaad bij de mensen die ik ken van op de manege van vroeger! Dus die zijn wel van die denkwijze.
@Casarell: ja dat is nog eens een vraag! benieuwd naar haar antwoord
gewoon antwoorden dat je er graag langer dan 10 jaar plezier van zou willen hebben. En dat voor die tijd inrijden gewoon dom is.
Op mijn huidige stalling vinden alle mensen het normaal dat ik er nog niet mee rijd behalve deze persoon en haar vader. Verder heb ik dit soort opmerkingen wel al gekregen maar niet van mensen op stal of mensen die ik goed ken.
Maar dat ligt inderdaad bij de mensen die ik ken van op de manege van vroeger! Dus die zijn wel van die denkwijze.

Is natuurlijk totale onzin dat een paard met 3 jaar ingereden
dus dan vertelde ik dat hij nog maar 1,5 jaar was en dan stonden ze te kijken of ik gek was haha