Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
het komt echt goed hoor, niet opgeven!
recent nieuw zadel aangeschaft, opnieuw laten vullen. Nu begint het iets te zakken en pfoe....Ze reageerde er direct op. In stap alles prima maar in draf is ze niet blij (wordt uiteraard actie op ondernomen). Uit zich ook vooral wanneer ik haar meer voorwaarts vraag, en dus mn benen aanleg. Zonder zadel geen vuiltje aan de lucht.
ChocooPrins schreef:Ik ben eigenlijk van nature een leider. sterker nog het is mijn job.
Maar ben grote mond klein hartje, paarden kijken daardoorheen denk ik.
Want vloeken op dat moment wel hoor. Maar actie ondernemen is er teveel aan haha.
ChocooPrins schreef:Ik dacht ook aangezien ik goed compromissen kan sluiten en zoeken dat dat mijn sterkte was. Maar misschien niet met een hengst? Geen idee.
)
astridklomp schreef:Zo'n heftige reactie als dominantie? Ik geloof dat niet. Een osteopaat is geen wonderdokter, hij kan er niet in kijken. Ik denk nog steeds aan pijn. Het doet mij denken aan een paard van een kennis, een ruin. Die kon ook zo ontploffen, werd afgeschilderd als moeilijk en dominant paard. Werd helemaal binnenste buiten gekeerd maar was helemaal gezond verklaard. Dus men reed m flink door. Het bleef vechten totdat hij na een jaar licht onregelmatig ging lopen. Weer allerlei onderzoek, uiteindelijk overal foto's van gemaakt. Bleek hij al een hele tijd rond te lopen met een niet te genezen breukje in de schouder. Paard had dus al die tijd gewoon pijn gehad.