Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ragdollcat schreef:En ik heb ook een vraagje:
Vind je paardrijden echt erg leuk of is het meer de omgang met paarden dat je erg leuk vind?
bigone schreef:Hoeveel jaar zit er tussen het trauma van die eerste pony en nu?? Laat de gedachte van 100% controle varen want dat heeft echt niemand op een paard. Juist door je angst en verkramping word je veel sneller een zandhapper dan dat je blijft zitten. Je bent niet bang voor de galop v=maar voor het vallen, misschien eens op valtraining gaan, als je daar zelfverzekerd in bent durf je op de paardenrug ook iets meer. Paardrijden moet je doen om te genieten, natuurlijk is het wel eens minder leuk maar dat weegt niet op tegen de leuke kanten.
FlyingHuman schreef:Ragdollcat schreef:En ik heb ook een vraagje:
Vind je paardrijden echt erg leuk of is het meer de omgang met paarden dat je erg leuk vind?
Paardrijden vind ik echt fijn als ik niet angstig ben, in stap bv. Maar ik vind het borstelen, knuffelen, laten grazen, aan de longe werken,... zeker even leuk zelfs misschien leuker dan het rijden op zich.