Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NESCAFE schreef:het stukje dat je niet meer weet komt doordat je hersenen een klap hebben gehad. Je korte termijn herinneringen worden niet opgeslagen, je kunt ze nooit meer terugkrijgen. Dat was tenminste wat mijn huisarts vertelde toen ik van mijn paard gevallen was. Ik weet het stukje dat ik dacht dat hij ging bokken tot het stuk dat ik op de grond lag. Wat daartussen gebeurd is heb ik geen enkele herinnering van. De oorzaak is dus hersentrauma
ittheclown schreef:Dat zou ook best kunnen jasmijn, zo heb ik het niet bekeken, had niet het idee op mijn hoofd gevallen te zijn maar het kan best. Ik moet ook zeggen dat als ik eraf val ik een kort moment op een auto pilot sta ik ben er wel maar klim automatish gelijk weer op paard, mischien heeft dat er ook mee te maken, plus dat de laatste twee keren dat ik gevallen ben ( voor de keren van dit paard) beide behoorlijk flink waren ..over de kop gevlogen met paard en al, en een paard dat op mijn cap, arm, buik en been had gestaan toen hij over me heen rende nadat ik er dus afviel.
Felicity2511 schreef:Ik ben 2 weken geleden van mijn paard gevallen. Het enigste wat ik nog weet is dat ik ontspannen aan het rijden was. Ik kwam pas weer bij in het ziekenhuis toen ik te horen kreeg dat er foto's van mijn rug werden gemaakt. Van de val en de ambulancerit heb ik helemaal niks meegekregen. Ik ben ongeveer een uur "kwijt".
Het vervelende is dat ik mij nu de hele tijd afvraag wat er gebeurd is. Mijn begeleidster die mee was zegt het ook niet aan te hebben zien komen. Er was geen schrikreactie van mijn paard volgens haar. Heel raar dus.
ittheclown schreef:Felicity2511 schreef:Ik ben 2 weken geleden van mijn paard gevallen. Het enigste wat ik nog weet is dat ik ontspannen aan het rijden was. Ik kwam pas weer bij in het ziekenhuis toen ik te horen kreeg dat er foto's van mijn rug werden gemaakt. Van de val en de ambulancerit heb ik helemaal niks meegekregen. Ik ben ongeveer een uur "kwijt".
Het vervelende is dat ik mij nu de hele tijd afvraag wat er gebeurd is. Mijn begeleidster die mee was zegt het ook niet aan te hebben zien komen. Er was geen schrikreactie van mijn paard volgens haar. Heel raar dus.
Zou het kunnen zijn dat je bent flauwgevallen ? Ik ben eens random flauwgevallen en terwijl ik dus buiten westen was heb ik nog zeker een half rondje in een perfecte houding in galop gezeten tot het paard besloot dat ik wel heel erg begon te wiebelen en naar het midden stapte, toen flabberde ik van zijn nek af en was ik nog zeker 3 min buiten westen. Ik voelden het ook niet aankomen toen de tijd viel ik helaas wel vaker flauw, nog steeds maar nu voel ik het gelukkig wel altijd aankomen.