Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nachtlampje schreef:Ik ben eigenlijk enorm benieuwd naar het "nut" van deze gang. Hoe hebben paarden dit ooit kunnen ontwikkelen, wat kunnen ze er mee? Struikelen over een grote kei?
Nachtlampje schreef:Ik ben eigenlijk enorm benieuwd naar het "nut" van deze gang. Hoe hebben paarden dit ooit kunnen ontwikkelen, wat kunnen ze er mee? Struikelen over een grote kei?
Mjetterd schreef:Sommige ruiters zitten erop alsof ze moeten poepen
Delphi2003 schreef:Het was een vraagIk weet niks van dat ras. Geeft het geen problemen als je dan wil springen ofzo? Ik vind het er in ieder geval sneu uitzien, het is een paard en geen opwind speelgoed. Ook al zit het in het ras, ik vind het raar.
Delphi2003 schreef:Het was een vraagIk weet niks van dat ras. Geeft het geen problemen als je dan wil springen ofzo? Ik vind het er in ieder geval sneu uitzien, het is een paard en geen opwind speelgoed. Ook al zit het in het ras, ik vind het raar.
Fiffill schreef:Delphi2003 schreef:Het was een vraagIk weet niks van dat ras. Geeft het geen problemen als je dan wil springen ofzo? Ik vind het er in ieder geval sneu uitzien, het is een paard en geen opwind speelgoed. Ook al zit het in het ras, ik vind het raar.
Heeft niks met opwindspeelgoed te maken. Is een paard in piaffe dan ook opwindspeelgoed?
Zie de filmpjes die ik in dit topic geplaatst heb.
Onali schreef:Jeetje wat doen jullie negatief over gangenpaarden.
Laat me raden jullie hebben dressuurknollen, stap draf en galop, that's it? Lekker in de krul.
Nee dat is natuurlijk
(even overdreven, want jullie reageren echt overdreven op de PF)
NatasjavE schreef:Fiffill schreef:Heeft niks met opwindspeelgoed te maken. Is een paard in piaffe dan ook opwindspeelgoed?
Zie de filmpjes die ik in dit topic geplaatst heb.
Piaffe heeft ook een tact, en regelmaat...en een bepaald soort zweefmoment.
En Piaffe zit er niet van nature niet in. Dat heeft met africhtingsgraad te maken.
NatasjavE schreef:Onali schreef:Jeetje wat doen jullie negatief over gangenpaarden.
Laat me raden jullie hebben dressuurknollen, stap draf en galop, that's it? Lekker in de krul.
Nee dat is natuurlijk
(even overdreven, want jullie reageren echt overdreven op de PF)
Kwestie van smaak. Sorry. Had het nog nooit gezien en ik vind het lelijk.
Ik hou van het tegenovergestelde van dit. Gelders. Die lopen ruim, gedragen met veel knie en veel tact en zweef moment.
Tja,...dan ga je hier niks aan vinden.
chimello schreef:NatasjavE schreef:Ik snap niet dat je dat er van nature in wil hebben.
Echt niets in mij zou zo'n dier willen hebben. Dan nog liever een Tinker of een Draver.
Je laat het bijna lijken alsof het erg is een tinker te hebben