Angst voor paardrijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Re: Angst voor paardrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:37

Vraag of je broer het paard vasthoudt en stap zo een paar rondjes totdat het goed voelt.

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-15 18:01

Slina schreef:
Vraag of je broer het paard vasthoudt en stap zo een paar rondjes totdat het goed voelt.

Kijk zodra ik erop zit gaat het goed. Dus stappen gaat oke, alleen dan de overgang naar draven word moeilijker, ik vrag wel even of mijn broer sportief mee wilt rennen :')

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:05

Heb je al met je vriendin gepraat? Lijkt me niet erg handig om er nu op te gaan zonder begeleiding. Ik zal niet lekker mijn paard uit handen geven als er iemand op gaat die erg bang is, vooral niet op een paard die overal van schrikt. Zoals je aangeeft is dit paard erg nerveus en als jij erop gaat zitten met een bang gevoel kan ik me voorstellen dat dit voor het paard nog spannender is. En mocht er dan iets gebeuren ben je nog verder van huis.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:10

love_yeah schreef:
Slina schreef:

Kijk zodra ik erop zit gaat het goed. Dus stappen gaat oke, alleen dan de overgang naar draven word moeilijker, ik vrag wel even of mijn broer sportief mee wilt rennen :')

Als draven nu een stap te ver is, gewoon niet doen dan.
Ga lekker stappen, doe (slange)voltes, tempowisselingen etc.

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 20:03

Woensdag ging ik weer rijden! Stappen en draven ging allebei super goed! Mijn broer had me ook gefilmt zodat ik kan kijken wat ik de volgende keer beter kan doen.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 20:06

Wat goed van je!! Je mag heel trots op jezelf zijn hoor! Probeer ook nadat hij wel is geschrokken gewoon normaal en ontspannen door te rijden. Ik ga zelf altijd hardop zingen (niet al te hard als er meer mensen in de bak zijn hoor haha) :+

love_yeah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-15 20:12

Esther43 schreef:
Wat goed van je!! Je mag heel trots op jezelf zijn hoor! Probeer ook nadat hij wel is geschrokken gewoon normaal en ontspannen door te rijden. Ik ga zelf altijd hardop zingen (niet al te hard als er meer mensen in de bak zijn hoor haha) :+

Ik zat de hele tijd zingend op het paard :') ohja ze schrok ook nul keer :)