Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Casarell schreef:Precies wat er staat.. dat ze lucht naar binnen zuigt bij dr muts..
Benta schreef:Ik heb geen merrie, maar een ruin. Ook in de galop, wel aan beide kanten te horen. Maar bij hem zijn het zijn billen die klapperen. Het is alleen te horen als hij ontspannen loopt
nontie schreef:Hillady schreef:Sorry, ik dacht dat het over mensentepels ging en heb stiekem even in een deuk gelegen achter mijn computerschermpje![]()
Ik ken het inderdaad alleen bij ruinen en hengsten tussen hun benen, maar dit heb ik nog nooit gehoord.
Ik ook, en toen ik het topic las moest ik nog harder lachen
dresjoepie schreef:Benta schreef:Ik heb geen merrie, maar een ruin. Ook in de galop, wel aan beide kanten te horen. Maar bij hem zijn het zijn billen die klapperen. Het is alleen te horen als hij ontspannen loopt
Dat zij dus een andere instructeur ook( Ben blij met jullie reacties twijfel zo wordt er gek van ) maar zweet die dan ook tussen zijn billen ? Mijn paard niet namelijk tenminste geen schuim mis klein beetje vochtig ? Maar het is wel een vrij duidelijk geluid Bij jou ook
LadyKantje schreef:De titel trok mijn aandacht en ik moet zeggen dat ik wel flink heb gelachen. Ik zou alleen verder niet weten wat je hier aan kunt veranderen. Dat ruinen en hengsten soms lawaai maken tussen hun benen, dat is mij wel bekend, maar merries niet. Misschien langs de Hunkemoller voor zo'n "ballenhouder" maar dan voor merries? Ik zou het anders ook niet weten.
En TS, misschien moet je ook even een andere avatar nemen. Stel dat die witte pony in jouw avatar ook klapperende tepels heeft. Kijkend naar die huppende pony krijg ik er bijna zelf pijn van!
demo_love schreef:[***] schreef:Oh sorry, bij het lezen van de titel dacht ik dat het om mensentepels ging.
Maar wat je beschrijft bij je merrie herken ik niet. Heb zelf ook een merrie die 2 veulens heeft gehad, maar het geluid komt mij niet bekend voor.
Dat dacht ik ook![]()
Ik had al zoiets van whuuuuttt???