Raar geluid in galop, komt dit van de uiers vd merrie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

inkepink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:05

ik heb 2 merries die dit hebben. Ene heeft 5 veulens gehad en de andere nog maar 1. Zijn wel moeder en dochter en ik hoor dit alleen als ze echt fijn los over de rug lopen (beide kanten) , voor mij is het inmiddels een signaaltje geworden dat ze fijn aan de sjouw zijn }:0

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:06

Precies wat er staat.. dat ze lucht naar binnen zuigt bij dr muts.. :+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Klapperende tepels in galop ????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:10

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:10

newt schreef:
Net of iemand met speklapjes tegen elkaar slaat achter je.
.

Ik ga out :') _O-

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:14

Ik heb eens een quartermerrie gehad die het ook had, ik dacht dat ze een knakkend kniegewricht had maar na een paar keer meelopen in draf kwam ik erachter dat het haar uier was. Ik heb ontzettend gelachen want ik had er ook nog nooit van gehoord .Misschien helpt het als je er uierzalf of vaseline tussen smeert ?
Succes met je merrie :-)

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 19:20

PaardenBH ontwerpen? :p

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 20:14

Had als OP mis beter uier kunnen zetten hahaha

Ik ga het morgen met talkpoeder proberen de vaseline kletst nog meer Ik zal laten weten of het beter is

Allemaal bedankt voor het mee denken *\o/* *\o/* *\o/*

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 20:23

Casarell schreef:
Precies wat er staat.. dat ze lucht naar binnen zuigt bij dr muts.. :+

Ze ziet er heel goed uit aan de achterkant nauwelijks verzakt mooi gesloten Is ook niet dicht gezet tijdens dracht Da vroeg zelfs bij insimineren of ze echt al 11 was ze zag er zo jong uit daar ( Was ook apart om te horen apart paard denk ik )

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:26

Ik heb geen merrie, maar een ruin. Ook in de galop, wel aan beide kanten te horen. Maar bij hem zijn het zijn billen die klapperen. Het is alleen te horen als hij ontspannen loopt :)

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 20:31

Benta schreef:
Ik heb geen merrie, maar een ruin. Ook in de galop, wel aan beide kanten te horen. Maar bij hem zijn het zijn billen die klapperen. Het is alleen te horen als hij ontspannen loopt :)

Dat zij dus een andere instructeur ook( Ben blij met jullie reacties twijfel zo wordt er gek van ) maar zweet die dan ook tussen zijn billen ? Mijn paard niet namelijk tenminste geen schuim mis klein beetje vochtig ? Maar het is wel een vrij duidelijk geluid Bij jou ook

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:42

De titel trok mijn aandacht en ik moet zeggen dat ik wel flink heb gelachen. Ik zou alleen verder niet weten wat je hier aan kunt veranderen. Dat ruinen en hengsten soms lawaai maken tussen hun benen, dat is mij wel bekend, maar merries niet. Misschien langs de Hunkemoller voor zo'n "ballenhouder" maar dan voor merries? Ik zou het anders ook niet weten.

En TS, misschien moet je ook even een andere avatar nemen. Stel dat die witte pony in jouw avatar ook klapperende tepels heeft. Kijkend naar die huppende pony krijg ik er bijna zelf pijn van! :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:46

Sorry, ik dacht dat het over mensentepels ging en heb stiekem even in een deuk gelegen achter mijn computerschermpje _O-
Ik ken het inderdaad alleen bij ruinen en hengsten tussen hun benen, maar dit heb ik nog nooit gehoord.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:50

Hillady schreef:
Sorry, ik dacht dat het over mensentepels ging en heb stiekem even in een deuk gelegen achter mijn computerschermpje _O-
Ik ken het inderdaad alleen bij ruinen en hengsten tussen hun benen, maar dit heb ik nog nooit gehoord.

Ik ook, en toen ik het topic las moest ik nog harder lachen :')

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:50

nontie schreef:
Hillady schreef:

Ik ook, en toen ik het topic las moest ik nog harder lachen :')

Het zelfde hier haha, tranen in mijn ogen :')

Benta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:06

dresjoepie schreef:
Benta schreef:

Dat zij dus een andere instructeur ook( Ben blij met jullie reacties twijfel zo wordt er gek van ) maar zweet die dan ook tussen zijn billen ? Mijn paard niet namelijk tenminste geen schuim mis klein beetje vochtig ? Maar het is wel een vrij duidelijk geluid Bij jou ook

Nee geen schuim of zweet dus de billen, alleen als ie flink aan de bak moet. Ja het geluid is goed aanwezig, echt kletsende speklapjes ;)

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:29

Een ruin waar ik op rijdt heeft dat ook af en toe maar dat zijn dat inderdaad zijn billen. Ik dacht dat hij zijn hoeven aantikten. Zo'n geluid kan t maken :p

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:32

Iemand die een filmpje vind waar dit geluid hoorbaar is? Ik word er helemaal curieus van x)

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 21:59

LadyKantje schreef:
De titel trok mijn aandacht en ik moet zeggen dat ik wel flink heb gelachen. Ik zou alleen verder niet weten wat je hier aan kunt veranderen. Dat ruinen en hengsten soms lawaai maken tussen hun benen, dat is mij wel bekend, maar merries niet. Misschien langs de Hunkemoller voor zo'n "ballenhouder" maar dan voor merries? Ik zou het anders ook niet weten.

En TS, misschien moet je ook even een andere avatar nemen. Stel dat die witte pony in jouw avatar ook klapperende tepels heeft. Kijkend naar die huppende pony krijg ik er bijna zelf pijn van! :')

Hier moet ik dan weer heel hard om lachen _O- _O- _O- Hij is idd wel irritant zeker als je hem een paar x achter elkaar ziet

@ Benta dat zou dus ook nog goed kunnen Ik talk eerst wel haar UIERS :D Als dat niet minder is talk ik tussen haar billen Mijn theorie is dat nat harder kletst dan droog en iets ruwer

Ik laat het nog weten Bedankt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 07:34

demo_love schreef:
[***] schreef:
Oh sorry, bij het lezen van de titel dacht ik dat het om mensentepels ging :') .

Maar wat je beschrijft bij je merrie herken ik niet. Heb zelf ook een merrie die 2 veulens heeft gehad, maar het geluid komt mij niet bekend voor.

Dat dacht ik ook :')
Ik had al zoiets van whuuuuttt??? _O-

Ja, ha, ha, ik dacht dat je dan wel heeeeeeel bijzonder op je paard moet zitten.....

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-14 12:57

Nou vanmorgen gereden uiers met babypoeder gedaan Nadat ik het gister met vaseline had gedaan en dit volgens mij nog meer kletste Maar toch nog twijfel

Nou geluid was er nog wel maar veel doffer Als je het niet zou weten zou het niet meer opvallen Omdat ik der billen niet wilde uitsluiten nog even afgestapt om die met baby doekje schoon te maken en ook daar de baby poeder te doen Dit maakte verder geen verschil Zijn dus echt der uiers Weer een mysterie minder bedankt allemaal

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 12:58

Klinkt het nu als gepaneerde speklapjes?

Carantona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:08

_/-\o_ _/-\o_ shirley

future_vet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:23

ik ga echt helemaal stuk hier hahahaha.
bijzonder. ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar het geluid.
misschien leuk voor nieuwe versie 'het geluid' bij Q music :")

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:26

Ohhh zo'n paard heb ik ook ooit gezien, verschrikkelijk. _O-

Maarehm even een heel offtopic vraagje... Doet de punt (.) het niet op je toetsenbord, TS? Het leest nogal vervelend. :')

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:17

Shirley schreef:
Klinkt het nu als gepaneerde speklapjes?

:') :')