Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(t helpt als je wattenschijfjes eronder plakt) CharlotteJay schreef:ach joh ik hebt vaak dat ik mijn billen helemaal verbrand door verkeerd ondergoed ( dat was precies tussen je billen kruipt) ik smeer tegenwoordig een hoop zinkzalf erop anders bij je stuitje in tapen met sporttape ben je daarna ook goed onthaart maar geen blaren(t helpt als je wattenschijfjes eronder plakt)
kan nog steeds niet rijden ook haha
daar hielp zo'n zadelbontje wel redelijk tegen, dan kreeg ik niet tijdens het rijden zere billen maar erna pas..
Ik kan weer rijden :p dit keer geen blaren opgelopen

Stagediver schreef:persoonlijk vind ik een wollen seatsaver beter, de gel voelt gladder aan. Bij lange buitenritten of veel dagen na elkaar rijden gebruik ik altijd de wollen en dan heb ik er geen last van. Zonder ligt mijn kont zoizo openDie gelseatsaver ga ik zeker wel bestellen. Ben nu gewoon weer lekker aan het rijden, en geen last meer van gelukkig
heb me toch zadel gezien
denk dat dat stukje comfortabeler is. Mijn boomloos heb ik net al verkocht, en mijn wintec 500 moet nog :p