Lopen tijdens opstijgen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

svandenbergh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-14 16:26

midgie schreef:
Ik ben het met je eens dat een paard leiding nodig heeft, maar deze techniek ben ik niet voor, dit paard staat heel stil om dat hij het al kan, maar wat doen ze met een paard wat echt niet stil staat, daar word echt flink druk op gegeven, ik ben bekent met de western en zeg niet dat ze allemaal dit doen, maar een kind van 12 hoort dit niet te doen en ook een ruiter die niet weet hoe je dit aanleert, zeker zullen er paarden zijn die dit zo door hebben, maar de gene die het niet zomaar opgeven worden toch echt grof behandelt, geloof me ik spreek uit ervaring

Hoi,
sorry hoor al ben ik 12 dat betekent nog niet dat ik een klein kind ben die niks begrijpt en niet weet wat goed en wat niet goed is voor een paard!
Ik rijd al sinds mijn 4de dus denk niet dat ik geen verstand van paarden heb.
Ik weet ook heus wel welke tips ik moet volgen. :list:
En ik stel trouwens een vraag om daar vervolgens normale antwoorden op te krijgen.
Laatst bijgewerkt door svandenbergh op 23-05-14 16:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 16:30

Afbeelding

Geen leuk bericht van Midgie, maar je kunt het ook negeren of anders reageren;)

Nee maar serieus, probeer dat krukje eens, kan hem 100x corrigeren, als hij zijn balans niet kan houden zal hij toch echt gaan lopen.

midgie

Re: Lopen tijdens opstijgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-14 17:22

Miss had ik niet oerdom moeten zeggen, maar jullie vergeten dat het paard op het filmpje dit al kent en dat dit niet op die manier is aangeleerd als je naar de filmpjes kijkt hoe hij een jong paard 49 min lang staat te stalken en op zijn kop staat te tikken met een stick, ik ben nu eenmaal meer van tijd en geduld en word altijd naar bij het zien dat een paard zo eronder is gekregen en geen eigen mening meer mag hebben. zeker hij moet luisteren maar geen robot zijn,