Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Heeft vaak toch met onbalans te maken en scheefheid. Geen gelijk gewicht op beide benen pakken, die van mij kiest vaak voor zichzelf de makkelijkste weg en compenseert door het ene been iets buiten de massa te zetten bijvoorbeeld, als je dat corrigeert gaat ze dus stom doen, gewoon omdat het kan
Tatjanax schreef:hallo
ik snap dat je er gek van word , mijn heeft het erger
doet dat in galop voel ik ze meer en meer de volte groter maken
maar als je dan meer druk zet op de buiten teugel en tegen haar aan legt dan durft ze
nog eens te vertrekken ook in volle galop naar de A toe in de pist .
Met gevolg dat ik mij er nooit aan verwacht en al een paar keer serieus ben gevallen van haar
okal hoeft ze dat dus niet Tatjanax schreef:hallo
ik snap dat je er gek van word , mijn heeft het erger
doet dat in galop voel ik ze meer en meer de volte groter maken
maar als je dan meer druk zet op de buiten teugel en tegen haar aan legt dan durft ze
nog eens te vertrekken ook in volle galop naar de A toe in de pist .
Met gevolg dat ik mij er nooit aan verwacht en al een paar keer serieus ben gevallen van haar
kesha1 schreef:Uit deze penny komen veel (meestal) goede adviezen met een verhaal erbij tot Tokio.
die van de volte nadat ik een paar commens heb gelezen dacht ik: je bent het zo gewent geworden dat ie dat daar doen dat je misschien een soort angst achtig iets ongemerkt doen zoals : waneer het goed gaat denk jij ; ja goedzo nu blijf je oook zo maar je kan je handen misschien vastzetten eb rug waardoor ie dan ook wegstpringt als het aan jou ligt/lag . Heeft er iemand anders ooit op gereden??
kesha1 schreef:Misschien iemand die je vertrouwd op je paard zetten en kijken ofie dat dan ook weer doet?
kesha1 schreef:Dani zoiets kan ook want kan ook zijn dat je de spieren van jezelf aanspant en daardoor het paard dat doet omdat jij weet datie het doet