Problemen buitenrit en bokt bij aanspringen galop

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-14 17:15

Zandro schreef:
binnendoor bekappen kun je gewoon aan je hoefsmid vragen. Die zal, als het goed is, weten wat je bedoelt. ZE hoeven geen speciaal ijzer hiervoor te krijgen, als ze dus maar goed binnendoor bekapt worden. Met ijzer behoud je wel langer het het binnendoor bekapte; zonder gaat de voet uiteindelijk weer terg in de oude stand

Bedankt, ik zal de smid op de hoogte stellen van zijn conditie, alle beetjes kunnen maar helpen! Bedankt!

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-14 21:17

Even een update. Aangezien ik enkele weken niet kon rijden door een gebroken pink ben ik geregeld aan de hand gaan wandelen. Dit ging iedere keer weer beter!
Afgelopen weekend kriebelde het om er even op te gaan, met mijn vinger ging het ook alweer iets beter. Onderweg op een landweggetje er even op, vriend was erbij, van zodra ik er op zat, zou hij terug in protest gaan. Het herstelde gelukkig snel, vriend nam 'm even bij de teugels en leidde hem verder en toen was het oke, maar ik vond het wel vreemd dat vanaf ik op zijn rug zat, hij terug vreemd begon te doen. Zou dit toch kunnen wijzen op iets aan zijn rug?