Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb het ook geprobeert met iemand erbij, maar dan ging ze bokken. Toen ben ik in de stal gaan opstappen, en via de stal naar de bak gereden. Ik ben nu aan het opbouwen dat ze wel normaal doet als ik in de bak opstap. Ik weet niet of dit mogelijk is bij jou, want bij mij is het maar een klein stukje van de stal naar de bak.
Met een krukje op stappen kan ook..
lisanne33 schreef:Mijn pony deed het eerst ook.Ik heb het ook geprobeert met iemand erbij, maar dan ging ze bokken. Toen ben ik in de stal gaan opstappen, en via de stal naar de bak gereden. Ik ben nu aan het opbouwen dat ze wel normaal doet als ik in de bak opstap. Ik weet niet of dit mogelijk is bij jou, want bij mij is het maar een klein stukje van de stal naar de bak.
Met een krukje op stappen kan ook..
PrimaDonna_ schreef:Houdt er wel rekening mee dat ze het krukje eng of spannend kan vinden, heb ik met sommige paarden gehad die het maar niks vonden. Dan ging ik alleen al invlecht en sprongen ze 1 meter opzij vanwege dat krukje wat zo eng is en bijt!
ik stap zo vaak op als ik uitstap zonder zadel in het begin was het even wennen maar nu kent ze het al en blijft ze gewoon staan
TsarinaZ schreef:PrimaDonna_ schreef:Houdt er wel rekening mee dat ze het krukje eng of spannend kan vinden, heb ik met sommige paarden gehad die het maar niks vonden. Dan ging ik alleen al invlecht en sprongen ze 1 meter opzij vanwege dat krukje wat zo eng is en bijt!
een krukje heeft ze niks op tegen, is hiervoor al vermeldik stap zo vaak op als ik uitstap zonder zadel in het begin was het even wennen maar nu kent ze het al en blijft ze gewoon staan