Zit tijdens het springen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Joyvankan

Re: Zit tijdens het springen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 09:26

Nee ik zat altijd voor de sprong al te ver naar voren waardoor ik boven de sprong nog verder naar voren zat en mijn benen op trok, zelfs met kortere beugels. Als je gewoon goed naar achter blijft zitten voor de sprong dan zit je ook beter boven de sprong. Je moet niet extra naar achter gaan zitten maar gewoon goed recht blijven zitten. Maar lessen is het beste

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 09:32

ik heb dit ook een tijdje gehad, bleek dat ik mijn knieën klemde boven de sprong. Knieën werken als een scharnier, dus als je benen naar achter gaan gaat je bovenlichaam naar voren en andersom. Dus knieën loslaten, goed druk houden op je beugels, rechtzitten voor de sprong en naar voren blijven kijken!

SanneFK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 18:26

lauxmautink schreef:
Beetje ontopic maar in je onderschrift staat dat je b+6 bent met springen? Miss kun Je iemand vragen die Je wil helpen met springen een xtje?

klopt ben ik ook met haar alleen mijn zit is niet geweldig :+ maar sinds de val ben ik ongeveer niet hoger dan 50 cm gegaan durf ut niet meer