Fris!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-03 18:40

de laatste 2 dagen is ze wel frisser ja... zal wel aan t weer liggen ja...

OqUeNdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 00:39

Met rijden is ie gewoon lekker looplustig. Buiten als ik aan de hand om de manege loop is ie vooral erg erg Imposant als ie gaat dansen! EN GROOT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 01:04

Die van mij had net een week vrij gehad, omdat hij niet helemaal goed liep (had klap gehad van ander paard) en ik heb er vanavond in de vrieskou voor het eerst weer opgezeten. Aan een los teugeltje en hij was ontzettend braaf Lachen

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 15:18

Jaja Corine, je hebt maar geluk met je paard. Tommie heeft al een week niet buitengestaan omdat hij met zijn been in het verband zit Hij heeft een diepe snee, want er heeft waarschijnlijk een ander paard op zijn kroonrand gestaan. Ik moet nu veel met hem lopen, maar gisteren was hij erg pittig. Hij sprong steeds omhoog Haha!
De dierenarts is vandaag geweest en hij mag weer rustig rijden (stappen en draven). Hij mag nog niet naar buiten met de andere paarden, maar als hij zich gedraagt mag hij wel alleen in de padock OK dan!
Ik hoop dat het gaat lukken, want hij verveelt zich rot en daar wordt hij niet braver van Huilen

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 16:45

niet fris en niet vervelend gewoon zoals altijd Haha!. Dus met de nodige ups en downs

pearl_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:50

Die van mij is altijd al lekker fris, dus verschil merk ik niet

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 00:14

Yep ik moet met die van mij nu ook wel een beetje opletten. Hij is van nature al lekker loperig enzo maar met dit weer moet ik iets meer opletten anders word ik eraf geschoten. En daar heb ik niet veel zin in. Wat dat betreft vind ik de winter niet fijn hoor.