Maar balans op de teugels zoeken doe ik zeker niet, eerder met mijn benen, kan prima zonder teugels rijden en dan nog het paard rondsturen en terug nemen etc
Maar ik zal alles eens gaan meenemen met de trainingen

Dit is trouwens een foto uit begin juni, we zijn met de trainingen nu wel bezig paard wat meer op de achterhand te brengen en hangen doet ze niet meer (eerder deed ze het idd wel)
Gisteren ook met losse teugel steeds gereden ging wel goed, morgen of donderdag ga ik er weer mee bezig om met los teugeltje te gaan rijden en dus niet proberen paard 'in de krul' te rijden maar voorwaarts neerwaarts en ontspannnen
Gisteren gaf ze zelfs beter na dan normaal
halverwege de training ging ze zowaar super fijn lopenGaat idd wel lang duren, maar met jullie tips en lessen etc moet t ook wel goed komen
Ik weet dat t nog lang niet perfect is, maar komt wel
rij trouwens nu ook met een ander bit waardoor ze minder hangt reed met een ongebroken trens maar nu met enkel gebroken bustrens, ze is een stuk ontspannender dan eerst, zondag of maandag foto's!
Nog klein puntje, ik heb scoliose en een heupafwijking waardoor t allemaal wel wat moeilijker gaat heb ik t idee
Ik heb wel verschillende behandelingen gehad, fysio, osteo, mensendieck etc om t maar te verbeteren t voornaamste is meedraaien met mijn heupen waar ik soms wel hard moet bij na denken
ook dat gaat wel beetje bij beetje beter, maar t blijft een puntje