Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariska_87 schreef:Sorry hoor maar ben ik nu de enige die hier buikpijn en kromme tenen van krijgt??
Maar ja, mijn instructeur is ook al tijden alleen bezig geweest met gewoon rechttoe rechtaan werk in arbeidstempo, dus ik moet zelf even actie ondernemen om te zorgen dat hij ook eens mee kijkt naar het wijken en het verruimen bijvoorbeeld.
Mariska_87 schreef:Sorry hoor maar ben ik nu de enige die hier buikpijn en kromme tenen van krijgt??
Urielle schreef:Nou ja, even ter verdediging van TS, het IS ook heel irritant als je een klasse niet meer uitkomt. Ik rij nu (ook door zwangerschap/bevalling en ander uitval hoor) al drie jaar L2 en ik word er ook gallisch gek van ondertussen, zeker als er geen enkele vooruitgang qua punten in zit. Heb mezelf vorige week eens op laten nemen en het algemeen beeld is echt supernetjes, alleen de oefeningen slaan nergens opMaar ja, mijn instructeur is ook al tijden alleen bezig geweest met gewoon rechttoe rechtaan werk in arbeidstempo, dus ik moet zelf even actie ondernemen om te zorgen dat hij ook eens mee kijkt naar het wijken en het verruimen bijvoorbeeld.
Dus dat is ook nog een goede tip voor TS: neem je proeven op wedstrijd een keer op en kijk ze zelf eens kritisch na. Slecht voor je ego, goed voor je rijden