nog 2 winstpunten voor l2 help!!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska_87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 11:55

Sorry hoor maar ben ik nu de enige die hier buikpijn en kromme tenen van krijgt??

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:05

Mariska_87 schreef:
Sorry hoor maar ben ik nu de enige die hier buikpijn en kromme tenen van krijgt??

Waarom? er zijn zoveel ruiters die geen punten halen omdat ze slecht rijden, maar toch na lange tijd met 10 lucky punten overgaan en dan volledig vastlopen in een nieuwe klasse ;)

Niet iedereen heeft de wijsheid om fatsoenlijk les te nemen en thuis door te trainen tot het wel goed gaat....

Mariska_87

Re: nog 2 winstpunten voor l2 help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:09

Meer de manier waarop.. Krijg er gewoon een naar gevoel bij, zo van het moet gebeuren goedschiks of kwaadschiks. ( ze weet waarschijnlijk ook nog niet beter maar toch.. )

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 12:19

Nou ja, even ter verdediging van TS, het IS ook heel irritant als je een klasse niet meer uitkomt. Ik rij nu (ook door zwangerschap/bevalling en ander uitval hoor) al drie jaar L2 en ik word er ook gallisch gek van ondertussen, zeker als er geen enkele vooruitgang qua punten in zit. Heb mezelf vorige week eens op laten nemen en het algemeen beeld is echt supernetjes, alleen de oefeningen slaan nergens op := Maar ja, mijn instructeur is ook al tijden alleen bezig geweest met gewoon rechttoe rechtaan werk in arbeidstempo, dus ik moet zelf even actie ondernemen om te zorgen dat hij ook eens mee kijkt naar het wijken en het verruimen bijvoorbeeld.
Dus dat is ook nog een goede tip voor TS: neem je proeven op wedstrijd een keer op en kijk ze zelf eens kritisch na. Slecht voor je ego, goed voor je rijden ;)

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 17:53

WD-V -> RT-P

Mrisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:03

Mariska_87 schreef:

Nee heb ik ook een btje. Krijg (even lekker mn gevoel de vrije loop te laten) het idee, dat de stoerder is om L2 te rijden dan L1 dus hup hup hup snel nog even 2 puntjes erbij en dan kan er gezegd worden ik ben wel L2. En dat het niets te maken heeft met het lekker samen rijden en dat zowel paard als ruiter lol moeten hebben, hoe lastig dat soms is.

Urielle schreef:
Nou ja, even ter verdediging van TS, het IS ook heel irritant als je een klasse niet meer uitkomt. Ik rij nu (ook door zwangerschap/bevalling en ander uitval hoor) al drie jaar L2 en ik word er ook gallisch gek van ondertussen, zeker als er geen enkele vooruitgang qua punten in zit. Heb mezelf vorige week eens op laten nemen en het algemeen beeld is echt supernetjes, alleen de oefeningen slaan nergens op := Maar ja, mijn instructeur is ook al tijden alleen bezig geweest met gewoon rechttoe rechtaan werk in arbeidstempo, dus ik moet zelf even actie ondernemen om te zorgen dat hij ook eens mee kijkt naar het wijken en het verruimen bijvoorbeeld.
Dus dat is ook nog een goede tip voor TS: neem je proeven op wedstrijd een keer op en kijk ze zelf eens kritisch na. Slecht voor je ego, goed voor je rijden ;)

Urielle, ik denk dat jullie heel wat meer paardenkennis hebt dan een meisje van 11. En dat jij rijdt om steeds een betere combinatie te worden. En zelf weet ik ook hoor hoe het is als de wedstrijden nou niet bepaald gaan zoals je zou willen, hoe hard je er ook voor traint.